ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیگ به دیگ میگه "روت سیاه"

سید احمد خاتمی

منصور ارضی را نصیحت کرد

 
 
 
 

 

"آ سد احمد خاتمی" امام جمعه تهران را تازه از خواب بیدار کرده اند که چه نشسته ای که مداحان میدان را از روحانیون گرفته اند. او در همایش مداحان استان کرمان در انتقاد از منصور ارضی دبیرکل مداحان که در تازه ترین سخنرانی اش اعتراف به قتل هاشمی در استخر کرده بود گفته است:

 «مداحان برخوردهای کاسب کارانه نداشته باشند و جایگاه خود را حفظ کنند و اگر دل آلوده به گناه شود نمی تواند با دل ها حرف بزند و در کلامش تاثیری نیست. مبادا نان به دین بخوریم . حفظ ارزشهای دینی برای خانواده های مداحان و عالمان هم ضروری است .»

مداحان در حد گروه فشار و ترور و تخریب دولت روحانی و مخالفت با هر نوع اصلاحاتی در جمهوری اسلامی اعتبار دارند و نه بیشتر. روحانیون نیز از اعتبار سقوط کرده اند. بنابراین "دیگ به دیگ گفته "روت سیاه" و سه پایه گفته "صلی علی"! ایران 80 و چند میلیون جمعیت دارد و به اعتراف آیت الله جوادی آملی در سراسر ایران تنها 300 هزار نفر به نماز جمعه ها می روند. مداحان هم با همه هنری که بخرج میدهند و شعرهای هایده و مهستی و آغاسی و جبلی را دستکاری می کنند و روی آهنگ آنها مثلا ذکر امام حسین می گویند حداکثر برای همان ها دور و برشان جمع می کنند اعتبار دارند و نه بیشتر. کار خراب تر از این توصیه ها و نصیحت هاست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: