منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 شهریور ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

ورزش خیابانی را "مائو" رهبر انقلاب چین در این کشور باب کرد. نمی توان گفت "باب" کرد، بلکه اجباری کرد و این ابتدائی ترین و نخستین راه حلی بود که او برای مبارزه با اعتیاد سراسری در چین (تریاک) اعلام و اجباری کرد. سالهای سال، اگر عکسی از چین در مطبوعات غرب منتشر می شد، این عکس مربوط به زنان و مردانی بود در لباس های یکدست سرمه ای رنگ که در خیابانها ورزش همگانی می کردند.

حالا در ایران هم می خواهند وزرش خیابانی را همگانی کنند. البته نه برای ترک اعتیاد که چنین کاری در ایران بسیار دشوار است و از مارپیچ های اجتماعی بسیاری باید عبور کند، بلکه برای تشویق مردم به ورزش سبک و ساده. آنچه اعتیاد به تریاک را در چین خاتمه داد انقلاب چین و مبارزه با اختلاف طبقاتی و سلسله تصمیمات انقلاب و حزب کمونیست حاکم بر آن کشور بود.

فعلا در 22 خیابان تهران ورزش خیابانی را آغاز کرده اند که در فیلم تصویری بالا می بینید. در منطقه ۱۷ تهران حق شناس، عضو شورای شهر و شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری با همراهی حسنی رئیس سازمان ورزش از این برنامه دیدن کردند و ای کاش خودشان هم لباس ورزشی پوشیده و همراه با مردم ورزش می کردند!

 

لیگ ‌برتر ووشوی بانوان

https://www.isna.ir/news/97061708555/

بانوان بسکتبال ایران روی خط برد

https://www.isna.ir/news/97061708555/

رقابت های قهرمانی آفرود کشور در ماکو

https://fararu.com/fa/news/373345

مدال طلای جام کرکین بر گردن کمیل قاسمی

https://www.isna.ir/news/97061708374

قیمت بلیت دیدار ازبکستان و ایران مشخص شد

https://www.isna.ir/news/97061708502

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: