ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی:

امریکائی ها هم تحریم می کنند

و هم پیام برای مذاکره میفرستند!

 
 
 
 

 

بخش دیگری از سخنان روحانی در جشنواره رجائی که در آن ابتدا اطلاعاتی را از دوران جنگ و حضور و آگاهی خود از جزئیات تصمیمات آن دوران ارائه داد و سپس گفت:

گروه جدیدی که در کاخ سفید مستقر شدند نه تنها با نظام جمهوری اسلامی ایران بلکه با دوستان قدیمی و سنتی‌شان و با کشورهایی که با آنها روابط اقتصادی بالا دارند، نیز دچار درگیری هستند.

آنها از یک طرف ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر از طرق مختلف پیغام مذاکره می‌فرستند در این شرایط قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟ پیغام و نرمش در پیام‌تان را ببینیم یا عمل ددمنشانه‌تان را ملاک قرار دهیم؟

اگر راست می‌گویید و دوستدار ملت ایران هستید چرا می‌خواهید به زندگی مردم ایران فشار وارد سازید. اگر تصور می‌کنید با فشار و اقدامات شما مردم به خیابان‌ها آمده و دستان خود را به نشانه تسلیم در مقابل آمریکا و کاخ سفید بالا می‌برند در خطا و اشتباه هستید.

مجموع صادرات غیرنفتی کشورمان، حدود 40 میلیارد دلار است که امروز پس از گذشت 6 ماه از سال باید 20 میلیارد دلار آن به بانک مرکزی و سامانه ارزی وارد می‌شد اما چه کسی مسئول (وارد نشدن) است؟ آیا می‌خواهیم این را هم گردن آمریکا و رژیم صهیونیستی بیندازیم؟‌ اگر چه آنها همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ما هستند، اما خودمان چه کار کرده‌ایم؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: