ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با دادستان کل دوران آقای خمینی

تظاهرات فیضه قم

بر ابهامات مرگ هاشمی افزود
 
 
 
 

 

آیت الله موسوی تبریزی در زمان آیت الله خمینی دادستان کل جمهوری اسلامی بود و حالا بدلیل زاویه داشتن نظراتش با نظرات رهبر جمهوری اسلامی و بقیه روحانیون حکومتی عمده فعالیتش در حوزه علمیه قم متمرکز است. او اخیرا درباره ماجرای تظاهرات در فیضه قم با سخنرانی رحیم پورازغدی و تابلوی تهدید روحانی به قتلی شبیه قتل هاشمی در استخر مصاحبه کرده و گفته است:

«دلیل فوت آیت الله هاشمی هنوز برای مردم و فرزندان ایشان روشن نشده و پرونده آن هم بسته نشده است. البته عده‌ای (طلاب وابسته به مصباح یزدی در قم با سخنرانی رحیم پور ازغدی) می‌آیند طوری به القا می‌کنند که فوت ایشان طبیعی نبوده و مهرتاییدی میزنند به ابهامات و مطرح می‌کنند آن‌طور که آیت الله هاشمی را در استخر خفه کردیم تو را هم خفه می‌کنیم، این امر هم تایید قتل است و هم تهدید به قتل فرد دیگر(روحانی).

جدا از اینکه این موضوعات سیاسی است، مسائل دینی را هم شامل می‌شود. به عنوان مثال فیلم سخنرانی فردی که در تلویزیون همیشه دیده می‌شود و در شورای انقلاب فرهنگی هم حضور دارد (ازغدی) و از قدیم هم روی این فرد شناخت دارم، قبل از انقلاب با آیت الله خامنه‌ای زاویه داشت و بعد از مدتی چهره‌ای دیگر از خود نشان داد.

هدف افرادی که با ادبیات اینچنینی تجمع می‌کنند و کارهای آنها سازمان‌یافته است درواقع نابودی کل نظام است و حالا مثل بازی بچه‌ها هیچ کس آن را گردن نمی‌گیرد. مگر بدون هماهنگی می‌توان یک تجمع حتی ۱۰ نفره در فیضیه یا دارالشفا تشکیل داد؟ روحانی هم بدون هماهنگی نمی‌تواند به فیضیه بیاید چه برسد به تجمع. بنابراین من معتقدم دست‌ هایی در کار است و متاسفانه تا حوزه هم رسیده است. این افراد همان افرادی هستند که در جاهای دیگر هم شعار می‌دهند. باید تحقیقات کاملی در خصوص حادثه فیضیه صورت بگیرد.

من می‌دانم برخی از کسانی که پشت پرده این تجمعات هستند چه کسانی بودند اما مسئول مطرح کردن آن من نیستم.

بعضی مسائل در دولت و حکومت وجود دارد که به نفع مصالح ملی نیست، علنی شوند. به عنوان مثال در رابطه با FATF مراجع یا علمای بزرگ می‌توانستند به طور شخصی از وزیر امور خارجه در این رابطه بپرسند و قبل از شعار دادن و مخالفت، گفت‌وگو کنند. برخی افراد در این رابطه اظهارنظر کردند که حتی علم آن را نداشتند. »


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: