منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 شهریور ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

سایت فرارو، در یک پرچانگی کم نظیر و تکراری خبری، دو جمله را در 30 -35 جمله اغلب تکراری کش داده و خلاصه خواسته نرخ پرواز اربعین را اعلام کند. ما تصور نمی کنیم در هیچ کشور جهان نام چنین وراجی و پرچانگی را روزنامه نگاری بگذارند. خودتان در لینک زیر بخوانید و قضاوت کنید. آنوقت متعجب اند که مردم چرا روزنامه نمی خرند و چرا سایت های فارسی داخل کشور را نمی خوانند.

پرواز‌های مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سایر شهر‌ها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رفت و برگشت است.

همه خبر همین است. باور کنید همین است. خودتان لینک زیر را بخوانید و به این سقوط روزنامه نگاری و خبرنگاری در ایران افسوس بخورید. فکر می کنید با این توضیحات اصلاح می شوند و اصلا گوششان بدهکار است؟ خیر! از رهبر تا فلان روزنامه نه چیزی یاد می گیرند و نه میخواهند یاد بگیرند و نه به مردم پاسخگو هستند. روزنامه را مردم نمی خرند، سخنان امام جمعه ها و رهبر و بقیه را هم گوش نمی کنند و نتیجه این که ملت جدا از حکومت برای خودش زندگی می کند و در این میان دزد سوم می زند می برد. مثل  تلویزیون "من و تو" .

(این خبر یک تفسیر هم دارد و آن اینکه برای تشویق سفر اربعین نرخ بلیت هواپیما را پائین آورده اند و این نشان میدهد مارش زمینی از رونق افتاده است و سفر به عراق هم دیگر مانند سالهای گذشته رونق ندارد!)

 

تعطیلی 65 درصدی واحدهای مبل سازی

http://www.asriran.com/fa/news/631929/

لیر ترکیه دوباره در برابر دلار عقب نشست

https://www.isna.ir/news/97062613399

تغییر نرخ پروازهای اربعین

https://fararu.com/fa/news/374383

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: