ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی تهدید آمیز روحانی

امریکائی ها یادشان باشد

در همین منطقه پهن هستند!

 
 
 
 

 

از سخنرانی طولانی روحانی در همایش نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور، که عمدتا بر محور تحریم های امریکا و نتایج لغو برجام از سوی آن کشور بود گفت:

 امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. و آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است.

پس از یک دوره فراز و نشیب که یک ابرقدرت سعی داشت فضایی تک قطبی در جهان ایجاد کند، امروز کسی در آمریکا سر کار آمده که نه تنها می‌خواهد با دولت پیش از خود مرتب بجنگد بلکه با منافع همه دنیا و البته به تعبیری با منافع خودش در ستیز دائمی است، این مسأله نه تنها برای ایران، بلکه برای همه جهان یک خطر است که البته در دل آن فرصت‌های بزرگی نیز وجود دارد.

امروز به راحتی می‌توانیم به جهانیان بگوییم که آمریکایی‌ها در باطن، هیچ تعهدی به صلح، معاهدات و سازمان‌های بین‌المللی ندارند، در حالی که تا چندی پیش که آمریکا در سازمان ها و معاهدات بین‌المللی حضور داشت، چنین استدلالی سخت بود اما عملکرد هیأت حاکمه فعلی آمریکا نطق، بیان و قلم ما را برای توضیح دادن باطن حقیقی هیأت حاکمه این کشور روان کرده است.

امروز بهترین زمان است تا در فضای حقیقی و مجازی با ایرانیان، دانشگاهیان، نخبگان و اهل نظر و اندیشه و همه کسانی که دغدغه دارند، ارتباط بگیریم و فضای مجازی فرصت بسیار خوبی برای این کار در اختیار ما قرار داده است.

وقتی می‌گویید نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود، معنی آن این است که اجازه ورود دارو و کالاهای اساسی را نمی‌دهید و یعنی مردم را در محاصره شدید و مشقت زندگی قرار دادید و بعد عنوان می‌کنید که حامی ملت ایرانید! چه کسی باور می‌کند!

وقتی فلان قطعه و یا فولاد را تحریم می‌کنید، شاید برخی ذهن‌های ساده باور می‌کرد، اما هنگامی که می‌گویید بانک‌ها با ایران کار نکنند و تبادل مالی نباشد و نفت صادر نشود، یعنی اعلان جنگ با ملت ایران دارید، شما که در همه جای منطقه پهنید و لااقل به یک جای دور هم نرفته‌اید خیلی حرف‌های خطرناک می‌زنید و باید سخنان خود را درک کرده و معنی لغت را بفهمید و آثار و تبعات آن را بدانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: