ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 11 مرداد

ناطق نوری: مذاکره با امریکا

منفی نیست و نباید رد کرد!

 
 
 
 
 

 

علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم و مشاور سابق رهبر جمهوری اسلامی و عضو کنونی مجمع مصلحت نظام نیز روز گذشته نظر خود را درباره مذاکره با امریکا و اعلام لغو پیش شرط از سوی ترامپ اعلام کرد و به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" گفت:

اصل قصه و چنین چیزی منفی نیست و پیش بینی هم می شد و می شود ، نوع خلقیات آقای ترامپ هم همین است. ابتدا به ساکن ما نباید مذاکره را رد کنیم و بگوییم بی خود کرده است؛ باید تامل داشته باشیم و دستپاچه نشویم، ذوق زده هم نشویم که ترامپ از همین ذوق زدگی ممکن است سوء استفاده کند، ممکن است ما را تست کند. مسئولان ذیربط باید با تدبیر و درایت موضوع را رصد کنند. در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار بگیرد و نهایتا با توجه به موخراتی که شاید داشته باشد ببینند چگونه عمل کنند. نباید همین طوری این پیشنهاد را رد کنیم که بگویند ایران به دنبال خشونت و جنگ است .

وی در پاسخ به سئوالی درباره سفر یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان به آمریکا و انتشار برخی اخبار درباره احتمال سفر وی به تهران در روزهای آینده و اینکه آیا عمان برنامه ای برای میانجی گری بین دو طرف دارد یا نه؟ ناطق نوری گفت: ممکن است این گونه باشد، چون عمان این سابقه را دارد، در برجام هم عمان پیشقدم بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: