ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کنفرانس خبری سید احمد خاتمی

تقصیر رسانه هاست که جوانان

دیگر اهل نمازجمعه نیستند!

 
 
 
 

 

سید احمد خاتمی که از منفورترین امام جمعه ها دوران رهبری آقای خامنه ایست، روز گذشته بعنوان سخنگوی مجلس خبرگان یک کنفرانس خبری برای خود ترتیب داد تا هم دستور کار اجلاس آینده مجلس خبرگان را شرح بدهد (مشتی حرف های پوچ) و هم بگوید: "مسئولان قدر نجابت این مردم را بدانند." که البته ایکاش با صدای بلند می گفت "سید احمد، قدر این صبر و تحمل مردم را بدان!"

بهرحال. او در این مصاحبه گفت:

در جامعه ما اختلاف سلیقه بوده و هست و این لازمه جامعه آزاد است در این اختلافات باید قانونی و مودبانه و محترمانه سخن گفت تا زمینه‌های چالش پدید نیاید. هم دعوت به وحدت ستودنی است هم دعوت به مقاومت که دعوت قرآن است. –

خبرنگاری به او یادآور شد که جوانها به نماز جمعه نمی روند که شاید ورود امام جمعه ها و اطرافیان آنها به فعالیت های اقتصادی دلیل آن باشد. (البته این فقط خاص جوانان نیست بلکه در سراسر ایران 80 میلیونی تنها 300 هزار نفر را برای نماز جمعه ها در سراسر کشور می توانند جمع کنند)

احمد خاتمی در توجیه آن گفته خبرنگار گفت:

من به عنوان سخنگوی هیات رئیسه خبرگان صحبت می‌کنم و ورود به این مباحث وظیفه من نیست. به عنوان امام جمعه می‌گویم کلیت ندارد که بگوییم در همه نماز جمعه‌ها اقبال جوانان کاهش یافته است، بله در برخی نماز جمعه‌ها کاهش پیدا کردند. باید ببینیم رسانه در این عرصه چه نقشی دارند. واقعا برای تشویق مردم به حضور در نماز جمعه چه رسانه‌های شنیداری چه رسانه‌های دیداری و مکتوب نقش خود را ایفا کردند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 تیر

 
 

اشتراک گذاری: