ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پایان مذاکرات 1+4

نتایج شعارهای موشکی

حالا روی میز مذاکرات است

 
 
 
 

 

مهم ترین خبر 48 ساعت گذشته، مذاکرات وزرای خارجه 4+1 در ارتباط با حفظ برجام است که در آن محمد جواد ظریف از ایران حضور داشت. با آنکه درباره مذاکرات پشت درهای بسته خبر دقیقی منتشر نشده، اما اشارات روحانی و ظریف به بسته پیشنهادی اروپا و تاکید همآهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا "موگرینی" مبنی بر تصمیم به ادامه مذاکرات نشان میدهد که توافقی موقت برای نرفتن اروپائی ها زیر چتر تصمیمات ترامپ بدست آمده است. در راس این ها تحریم نفت ایران قرار دارد. تحریمی که امریکا با اعمال آن قصد شکستن کمر ایران را دارد.

ظاهرا در پشت درهای بسته مذاکرات 4+1 فعالیت موشکی ایران نیز مطرح بوده است، زیرا در تهران سخنگوی وزارت خارجه در یک مصاحبه خبری اعلام کرد فعالیت های موشکی ایران علیه هیچ کشوری نیست.

همین تاکید بر "علیه هیچ کشوری نیست" نشان میدهد که در مذاکرات مورد اشاره کارهای تبلیغاتی سپاه هنگام آزمایش های موشکی نتایج خود را امروز نشان داده است. سیاستی که بارها از سوی محافل ملی و حتی از درون خود حکومت نسبت به آن هشدار داده و با آن مخالفت شده بود. تاکید این مخالفان براین بود که تولید موشکی و آزمایش آن به هیچ وجه نیازمند شعاری نویسی روی بدنه موشک ها و بدنبال آن اظهارات جنگی برخی فرماندهان سپاه نیست. شعارها و اظهاراتی مبنی بر نابودی اسرائیل!!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: