منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 خرداد ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب خبرهای فرهنگی – هنری

  

تمام تمهیدات برای محدودیت و سانسور و تخریب و.... اینترنت بسرعت برق و توفان از میان برداشته می شود. جهان به این سمت می رود و ناگزیر هم می رود و مذهبیون مرتجع و آنها که قدرت را قبضه کرده و گلوی اطلاعات و آگاهی مردم را می گیرند هیچ راه فراری ندارند و سرانجام تسلیم خواهند شد. همچنان که تسلیم تلگراف و تلفن و رادیو و تلویزیون و ماهواره شدند. بنابراین آبی که جمهوری اسلامی در هاون میکوبد هرگز سفت نخواهد شد. هرگز آرزوهای آبکی سفت نمی شود. اساسا اب سفت نمی شود.

رقابت های جهانی نیز برای درهم کوبیده شدن انحصار فضای مجازی و اینترنت به شکسته شدن سدهای سانسور کمک خواهند کرد. از جمله رقابت شتابگیر روسیه در فتح فضا و فضای مجازی. روسیه اکنون در تدارک دادن اینترنت سریع به تمام جهان است و گویا این مسئله بزودی تحقق خواهد یافت و شرکت های بزرگ امریکائی و اروپائی کمر خم خواهند کرد. همچنین روسیه در تدارک است که با بهره گیری از ۳۰۰ ماهواره ویژه در فاصله ۸۷۰ کیلومتری سطح زمین ارتباطات تلفن همراه و اینترنت «اِفیر» را برقرار کرده و این امکان را فراهم ‌کند که در دورترین نقطه زمین تنها با استفاده از یک تلفن همراه معمولی، کاربران به راحتی به اینترنت پرسرعت و خط تلفن دسترسی داشته باشند و نیازمند هیچگونه نرم افزار و سخت افزار خاص نیست.

این طرح به اقتصاد روسیه کمک می‌کند که به معنای واقعی دیجیتالی شود. پروژه افیر یکی از اهداف مهم ولایمیر پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری‌اش است که تمامی صنایع انرژی، کشاورزی، حمل و نقل، پزشکی، آموزش و پرورش، مسکن و خدمات اجتماعی را متحول خواهد کرد. برای اجرای این پروژه بزرگ، سرمایه‌گذاری نجومی ۳۰۰ میلیارد روبل (۵میلیارد دلار) در نظر گرفته شده که قرار است تمامی بودجه آن توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خصوصی تامین شود و دولت روسیه در تامین مالی آن نقشی نخواهد داشت.

 

 

آمار وزیر ارتباطات از اینترنت ملی

http://www.asriran.com/fa/news/611305

85 درصد اختلالات اینترنتی برطرف شد

http://www.asriran.com/fa/news/611280

آیا می شود وی پی ان ها را فیلتر کرد؟

http://fararu.com/fa/news/361192

اولین سریال پوران درخشنده به کجا انجامید؟

https://www.isna.ir/news/97030201313

مصوبه دولت برای کسب و کارهای مالی اینترنتی

http://www.ghanoondaily.ir/fa/news/detail/79085/

نمایندگان از تلگرام استفاده می کنند چون نیاز جامعه است

http://aftabnews.ir/fa/news/525316/

تمام زمین تحت پوشش اینترنت ماهواره ای جهانی روسیه

http://aftabnews.ir/fa/news/525187/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: