ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر جمهوری اسلامی این راهم یادش رفت

چه کسانی در حرم امام رضا

قبرهای 1 میلیارد تومانی می خرند؟
 
 
 
 

 

کارتن خواب و حاشیه نشینان شهرها که هیچ، بلکه هیچ  کارگر و کارمند و کشاورزی هم  به خواب نمی بیند که وقتی از این دنیا رفت در کنار امام رضا دفنش کنند. بنابراین، آنها که قبرهای میلیارد تومانی از آستانقدس رضوی می خرند یا تجار مذهبی اند و یا روحانیون حکومتی که این دنیا را یا چاپیدند و یا ترویج خرافات کردند و حالا می خواهند کنار امام رضا بخوابند تا مانند این دنیا که در کنار ولی فقیه رانت خواری کردند در آن دنیا هم درکنار امام رضا رانت خواری کنند. در این دنیا برای خود ویلا در ساحل دریا و یا در بهترین نقاط تهران و اصفهان و قم و مشهد ساختند و حالا برای آن دنیا هم قبر میلیارد تومانی می خرند و آستانقدس هم برای خود دکان معاملات قبر باز کردن و قبرستان مدرن هم ساخته که در عکس می بینید. قیمت ها را بخوانید تا حساب دستتان بیآید:

آستان قدس رضوی، سازمان تحت مدیریت مطلق ابراهیم رئیسی قبرهای چند صد میلیونی در مجاورت حرم امام رضا (ع) می‌ فروشد. نه میلیونی که میلیاردی. مثلا یک قبر یک متری در مجاورت حرم  رضوی توسط آستان قدس رضوی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می رسد.

به دفتر امور دفن که مراجعه کنید مسئول آن قیمت‌های قبور در رواق دارالحجه را از 600 میلیون به بالا می فروشد. یعنی هرچه به ضریح نزدیکتر شوی گران‌تر می‌شود: 700، 800، 900میلیون، 1 میلیارد، 1 میلیارد و 200 میلیون و بالاتر! داخل رواق‌های حرم کمتر از 400 میلیون نیست!  قبر در دورترین نقطه نسبت به ضریح حداقل 120 میلیون تومان است.

چرا رهبر جمهوری اسلامی که برای مقاومت اقتصادی در برابر امریکا از آنها که به سفر خارج می شوند خواست به سفر نروند، نگفت آنها که قبر یک میلیاردی در مشهد می خرند، این پول را صرف امور تولیدی و مقاومت اقتصادی در برابر امریکا کنند و به قبر یک متر و نیمی در بهشت زهرا رضایت بدهند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: