ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبر سایت های تبلیغ مسیحیت

افزایش کلیساهای خانگی

در شهرهای مختلف ایران

 
 
 
 

 

طبق گزارش های سایت های خبری مسیحی، گرایش به دین مسیحیت در ایران رشد کرده است. یک

یک شبکه تلویزیونی تبلیغ مسیحیت مدعی شده که رشد گرایش به مسیحیت در ایران بیش از دیگر نقاط جهان است. تخمین زده شده که تعداد ایرانی هایی که از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ به دین مسیحیت گرایش پیدا کرده اند حدود ۱۰۰ هزار نفر است. (البته در این زمینه نباید فراموش کرد که عده زیادی از ایرانیان برای مهاجرت مسیحی شده و سپس بعنوان در خطر بودن جانشان از ایران خارج شده و تقاضای پذیرفته شدن بعنوان مهاجر در کشورهای اروپائی کرده اند.)

جوان ترین امام جمعه جمهوری اسلامی که در "باخرز" خطبه نماز می خواند نیز گفته است تعداد کلیساهای خانگی در نیشابور و شیراز افزایش یافته است. در روستاهای اطراف شیراز برای تبلیغ مسیحیت، از طریق کمک به مردم به صورت در اختیار گذاشتن پزشک و دندانپزشک به شکل رایگان جوان ها را جذب می کنند. همچنین جلسات جشن و نشاط نیز برگزار می کنند. در نیشابور نیز کلیسای خانگی افزایش یافته است و ۱۱ کلیسای خانگی در آنجا وجود دارد."

حجت الاسلام تولایی، عضو جامعه مبلغین نیز گفته است: « افزایش تعداد کلیساهای خانگی به ویژه در دو شهر شیراز و نیشابور مطرح است. در حال حاضر نه تنها کلیساهای خانگی بلکه بسیاری از مجموعه هایی که رقیب دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) هستند در حال افزایش اند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: