ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نشست خبری سخنگوی دولت

نه فیلترینگ و نه حصر

این نظر رئیس جمهور است!
 
 
 
 

 

محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود گفت:

تهدیدات را افسانه ندانیم. به هر حال کشور ما دشمنانی دارد و ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم. مشاهده کردید سرنوشت بزرگترین کشور جهان دست آدمی افتاده که دمدمی مزاج است و به جای اینکه سرش بزرگ باشد، شاخش درازتر می‌‌‌شود. نباید منتظر ۲۲ اردیبهشت باشیم که این آدم چه تصمیمی می‌گیرد. برنامه ما حاضر است و منتظر نیستیم که ببنیم چه می‌‌شود.

بحث در دولت این است که برای استفاده از افراد نباید به گرایش سیاسی نگاه کنیم، در این شرایط باید از همه استفاده کنیم. نباید فقط مثلا از اصلاح‌‌طلبان و اصولگرایان استفاده کنیم و یک بخش دیگر بماند، در دولت بحث این است که چگونه فراتر از گرایش سیاسی استفاده کنیم.

افراد را به آسانی با تهمت از گردانه خارج نکنیم، ما باید از خارج افرادی هم بیاوریم.

امروز با توجه به شرایط باید کنار هم باشیم و دولت از رفع حصر حمایت می‌کند. موضع آقای رئیس‌‌جمهور را می‌‌‌بینم و ای کاش بخشی از جامعه می‌‌دانست ما با رفع حصر شاهد برخورداری کشور از فرزندانش باشیم، نزدیک است.

دولت موافق فیلترینگ نیست اما بخشنامه کرده است که برای تقویت پیام‌‌‌رسان‌‌‌های داخلی از آنها استفاده شود. ما هم در حال استفاده از آن پیام‌رسان‌ها هستیم اما اگر هم‌‌وطنی بخواهد از یک پیام‌‌رسان خارجی استفاده کند، آزاد است اما همان روش ارشادی وجود داشته باشد.

نوبخت در واکنش به نامه احمدی‌نژاد گفت: همین حصر تاوان همان است و ما برای او چه سرمایه‌های فردی و چه سرمایه‌های مالی کشور را از دست دادیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: