ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تکلیف پرونده های قالیباف چه می شود؟

تا رهبر تائید نکند

هیچکس شهردار تهران نمی شود

 
 
 
 

 

هنوز هیچیک از نامزدهای شهرداری تهران آمادگی خود را برای پذیرش این مسئولیت اعلام نکرده است. بیشتر تمرکز روی محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و فرزند هاشمی رفسنجانی که شهردار تهران شود اما دو مشکل بر سر راه قبول این مسئولیت است.

1- محسن هاشمی تا شخص رهبر موافقت تلویحی خود را مستقیم و یا غیر مستقیم بیان نکند حاضر نیست این مسئولیت را بپذیرد و به همان چاهی برود که نجفی رفت.

2- با رفتن هاشمی از شورای شهر و نشستن بر صندلی شهرداری تهران یک جا در شورای شهر خالی می شود و آن که منتظر این جای خالی و بازگشت به شورای شهر تهران است "چمران" رئیس قبلی شورای شهر تهران است که در انتخابات شورا رای کافی نیآورد و پشت در ماند. اعضای شورای شهر میدانند که او دستش در دست قالیباف و امام جمعه ها و گوش به فرمان فرماندهان سپاه بوده و آن نمایش مضحک همایش "کلاه مخملی" های تهران در انتخابات ریاست جمهوری 92  را به سود قالیباف او ترتیب داده بود.

در گیر و دار این دو مسئله، حالا صحبت از "حجتی" وزیر جهاد سازندگی بعنوان شهردار تهران است. باید دید، او هم شرایط محسن هاشمی را مستقیم و غیر مستقیم طرح خواهد کرد یا نه.

دراین میان یکی از نمایندگان مجلس بنام رحیمی روز گذشته، از قوه قضائیه خواست تا شعبه رسیدگی به پرونده های سردار قالیباف شهردار سابق و عضو کنونی مجمع مصلحت نظام را معرفی کند. این پرونده ها را نجفی شهردار مستعفی (به زور سرنیزه) به قوه قضائیه فرستاد و با این اقدام نامی به یادگار از مبارزه با فساد از خود باقی گذاشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: