ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مردم حق دارند بدانند

نام و هویت صاحبان

پیام رسان های داخلی اعلام شود

 
 
 
 

 

این نمودار را گوگل از وسعت استفاده از فیلترشکن برای باز کردن تلگرام و دیگر شبکه های اینترنتی در ایران منتشر کرده است. بموجب این نمودار از آغاز فیلترینگ تلگرام جستجوی کاربران ایرانی برای دانلود و نصب فیلترشکن بسرعت افزایش یافته است.با فیلتر کردن تلگرام بیش از ۱۳میلیون کاربر ایرانی به فیلترشکنی که از طرف وزارت امور خارجه آمریکا حمایت مالی میشود منتقل شده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بسیار آگاه تر از امام جمعه ها و مسئولات قوه قضائیه روز گذشته در جلسه کرسی آزاد اندیشی در پاسخ به انتقاد برخی از دانشجویان به فیلترینگ تلگرام گفت: دولت از رئیس جمهور و وزیر ارتباطات تا مسئولان رده های پایین تر هیچ کس با فیلترینگ تلگرام موافق نیستند. کسانی که تلگرام را فیلتر کرده اند به جامعه آمار بدهند فیلترینگ تلگرام چند درصد از مردم را به سمت پیام رسان های داخلی سوق داده است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس نیز بیخ ریش فیلتر کنندگان تلگرام را تقریبا مشابه معاون سیاسی- امنیتی استانداری کهکیلویه و بویراحمد گرفت و بدون ذکر نام نهادهای اطلاعاتی سپاه و قوه قضائیه و بی اعتمادی مردم به پیام رسان های داخلی گفت:

باید مشخص شود مالکیت هر کدام از پیام‌رسان‌های داخلی در اختیار چه کسی است. مالکیت پیام‌رسان‌های داخلی اگر روشن شود تاثیر مثبتی در جلب اعتماد عمومی نسبت به این پیام‌رسان‌ها خواهد داشت. تاکنون گزارشی در این خصوص حتی به مجلس ارائه نشده در حالیکه این مسئله موضوع مهمی است که باید تعیین تکلیف شود.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: