ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی در سفر خراسان

عده ای از ارتباط اینترنتی

مردم با یکدیگر خوششان نمی آید؟

 
 
 
 

 بخشی از سخنرانی تلگرامی و اینترنتی روحانی در سفر به خراسان


یکی از اقدامات دولت تسهیل ارتباطات مردم و کمک به کسب و کار از طریق گسترش فضای مجازی بوده و در طول یکسال و نیم گذشته بیش از 200 هزار شغل در فضای مجازی ایجاد شده است. دولت امروز تلاش میکند اینترنت پر سرعت و نسل چهارم موبایل را به تمام روستاهای ایران برساند اما برخی از اینترنت پر سرعت خیلی خوششان نمی آید و می گویند اینترنت باید خیلی کند باشد به نحوی که اگر مردم خواستند به یک سایتی دسترسی پیدا کنند با معطلی زیاد پشیمان شوند!
با مسدود سازی و فشار به نسل جوان به جائی نمی رسیم. اینکه باید پیام رسان های داخلی خودمان را تقویت کنیم حرف به حقی است اما آیا می توان بنام تقویت محصولات داخلی مردم را از ارتباط با یکدیگر و بهره مندی از مشاغل محروم کرد؟
اگر می خواهیم فساد در ایران از بین برود مردم باید از همه چیز با خبر باشند. بدون حضور جوانان، بدون شفافیت، بدون اطلاع مردم و تنها با پلیس و دادگاه نمی توانیم با فساد مبارزه کنیم. در دنیای امروز نمی توانید بگوئید که مردم و جوانان از اطلاعات بی خبر باشند. مطلع بودن حق شهروندی همه مردم ایران است. همه باید باور کنیم که این کشور از آن ملت ایران است. باید قبول کنیم برای انجام هر اقدامی باید مردم همراه ما باشند. فاصله با مردم ما را به جائی نمی رساند. برای اجرای تصمیمات مهم ابتدا باید افکار عمومی را قانع کنیم. مردم اجبار را از ما نمی پذیرند. کاری نکنید که در برابر نسل های آنده پاسخی نداشته باشیم.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: