ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام کوتاه و فوری از داخل کشور

محکم و استوار بایستیم

در برابر ترامپ و اسرائیل

 
 
 
 

 

متن زیر از داخل کشور جهت انتشار در پیک نت از داخل کشور و از سوی خوانندگان ثابت قدم پیک نت ارسال شده است:

اعلام تصميم ترامپ در مورد برجام آنقدر كه وانمود می‌شود مهم نیست. آنان که نومیدی میکارند ویرانی درو میکنند.

ائتلاف بدخواهانه ترامپ و اسراییل و عربستان و انسداد باوران ستیزه جو بر ضد ایران به جنگ روانی سنگینی علیه مردم و‌مسئولان در ایران رو آورده اند. ترس سازی های تصنعی روی شبکه های اجتماعی جهان و برخی شبکه های پربیننده ماهواره ای علیه ایران و اجرای کمدی- تراژدی‌های نخست وزیر اسراییل ونمایش های زننده رئیس جمهور امریکا و‌همکاران ضد ایرانی اش و‌ تحریک روانی بازار ارز و فوق العاده بحرانی نشان دادن وضع کشور و ‌پراکندن اخبار دروغ و تحلیل‌های غلط در باره حمله قریب الوقوع و فراگیر قدرت های جهانی و منطقه ای به ایران، همگی بخش هایی از جنگ روانی بزرگ و بی سابقه علیه ایران اند.

پراکندن بذر نومیدی از تدبیرپذیری و اصلاح شدنی بودن امور در پهنه اجتماع و دامنه های اقتصاد و سیاست، سلاح مشترک و‌ متعارف همه اعضای این جنگ روانی بی سابقه است.

یکی از پدیده های این جنگ روانی بازی برجامی ترامپ و‌نتاناهوست. واقعیت این است که با وجود سندی بین المللی مانند برجام ترامپ تصمیمی را که اعلام کرد عملا یا به نفع ایران است یا پیامدهای آن برای ایران ویرانگر نخواهد بود. چه امریکا از برجام خارج می شد و چه نمی شد، فعلا بازنده این مرحله از جنگ روانی است که آتش آن را نتانیاهو روشن کرده است.

در چنین شرایطی نومید و ‌بدبین کردن مردم نسبت به مسوولان به هر شکلی که باشد در عمل به معنای همراهی با جنگ روانی دشمن علیه ایران است. خواسته یا ناخواسته.

در همین شرایط  تمرکز مردم و ‌کارشناسان و آگاهان بر تدبیر برای ساختن راه حل مشکلات به علاوه حفظ ‌و نشان دادن انسجام داخلی مهم‌ترین راه مقابله با دشمن است.

مشکلات را به گردن این و آن انداختن، ‌ناله و‌ نفرین کردن و‌ بذر نومیدی پاشیدن رفتار سیاسی بالغانه ای نیست. کشور بیش از هر زمان دیگری به حفظ انسجام‌ نیروهای سیاسی ‌و نیز نمایش این انسجام ملی نیاز دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: