ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از امام جمعه تا نماینده مجلس

مدال پیشگوئی و تحلیل را

چه کسی به شریعتمداری بدهد؟

 
 
 
 

 

بی مسئولیت ترین افراد در راس تبلیغات حکومتی قرار گرفته اند و آنوقت حکومت انتظار اعتماد به رسانه های داخلی هم دارد و یا اعتماد به پیام رسان هائی که در داخل ساخته و امنیتی ها را بر راس آن قرار داده است. همین فاجعه بدست شورای نگهبان و تحت هدایت بیت رهبری در باره مجلس اتفاق افتاده است و بیسواد ترین افراد به این دلیل برای ولایت گریبان چاک می کنند و رانتش را می برند به زور وارد مجلس شده اند. قوه قضائیه نیز همین وضع را دارد.

در همین چند روز اعلام لغو برجام از سوی امریکا، همین افراد صحنه گردان شدند. در خیابان، در نماز جمعه ها و در رسانه هائی نظیر کیهان. بخوانید پیش بینی شارلاتانی بنام حسین شریعتمداری را که احمد زید آبادی جمله تاریخی او را در آورده و این روزها منتشر کرده است:

کیهان پیش بینی کرده بود: «چون برجام توافقنامه ای کاملاً به سود آمریکا و یکسره به زیان ایران است؛ بنابراین ترامپ تصمیم به خروج از آن نمی گیرد!»

حالا که این پیش بینی کیهان نیز مانند تمام پیشگویی های دیگر آن - بدون استثناء- دقیق و درست از کار درآمده است! پیشنهاد می شود این روزنامه گام بعدی ترامپ را هم پیش بینی کند تا افکار عمومی از بلاتکلیفی به در آید!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: