ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 22 اردیبهشت

https://www.youtube.com/watch?v=mRN0NNTnS-c&feature=youtu.be

نفوذ سازمان های جاسوسی

اسرائیل تا اعماق ج. اسلامی

 
 
 
 

 

یک روزنامه نگار اسرائیل کتابی در باره عملیات نفوذی و جاسوسی اسرائیل در جمهوری اسلامی منتشر کرده است. با وی مصاحبه ای تصویری انجام شده که تلویزیون بی بی سی نیز خوشبختانه آن را پخش کرده است. این روزنامه نگار اسرائیلی ضمن شرح رقابت ها و اختلافات درون سازمان موساد از یک طرف و موساد و رئیس دولت کنونی اسرائیل "نتانیاهو" از سوی دیگر، درباره ترور دانشمندان اتمی ایران و برخی ترورها و عملیات جاسوسی اسرائیل در جمهوری اسلامی تقریبا همان نکاتی را تائید می کند که تاکنون مقامات امنیتی جمهوری اسلامی بسیار کمرنگ و بصورت تبلیغاتی آن را مطرح کرده بودند. از جمله درباره نقش اسرائیل در ترور دانشمندان اتمی ایران.

فیلم این مصاحبه را خود می توانید ببینید و بحث ما درباره انگیزه های انتشار کتاب و مصاحبه نیست، بلکه بحث ما بصورت سئوالی اینست که وقتی اسرائیل می تواند در عمق محرمانه ترین و مهم ترین فعالیت جمهوری اسلامی - اتمی و نظامی- نفوذ کند چگونه می توان تصور کرد که در کنار امام جمعه ها، مجلس، قوه قضائیه و بیت رهبری و دیگر نهادها نفوذ نکرده و لانه نکرده باشد؟ ارتشبد فردوست در خاطرات با صراحت می گوید که اسرائیل در زمان شاه نیز در ایران شبکه ای نفوذی داشت که هرگز اطلاعات آن را حتی به شاه هم نمی داد و به همین دلیل بعد از انقلاب 57 این شبکه دست نخورده باقی ماند زیرا سند و جای پائی از آن در جائی وجود نداشت.

اگر این واقعیت پذیرفته شود، آنگاه باید درباره بسیاری از اقدامات و تصمیمات و نوشته های برخی روزنامه ها (از جمله روزنامه  هائی مانند کیهان) و خطبه ها و خشونت های حکومتی بعنوان جاری کردن قوانین اسلامی در جامعه و عملا ناراضی تراشی و یا هدایت سیمای جمهوری اسلامی طی چند دهه به سمتی که دیگر اعتباری در میان مردم نداشته باشد و .... از خود سئوال کرد آنها که در محرمانه ترین نهادهای اتمی و نظامی نفوذ دارند، در این نهادها و شبکه ها که در بالا به برخی از آنها اشاره کردیم نفوذ ندارند؟ از جمله در هدایت برنامه های اقتصادی ایران و یا رهبری اتاق بازرگانی و بازار ارز و دهها پدیده دیگر، از جمله همین آتش زدن برجام با ژست و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل؟

همان که عده ای فعال محیط زیست را به جرم جاسوسی می گیرد و حتی در زندان می کشد، آن نفوذی نیست که حتی نمی خواهد اجازه بدهد محیط زیست ایران از نابودی نجات یابد؟ این سئوال را تعمیم بدهید به بسیاری از تصمیمات و اقدامات حکومتی تا عمق فاجعه بردن ایران به سمت جنگ داخلی و تجزیه و نابودی آن درک شود. فیلم مصاحبه را در لینک زیر "عنوان اول پیک نت امروز" ببینید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: