ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محسن هاشمی زیرک تر از این حرفهاست

چه کسی شهردار تهران شده

و پا روی پوست خربزه میگذارد؟

 
 
 
 
 

 

استعفای تحمیلی نجفی شهردار تهران که قوه قضائیه مجری این تحمیل بود، یکبار دیگر نشان داد که این قوه ابزار دست سپاه و بیت رهبری است. این آلت دست بودن از زمانی آغاز شد که آیت الله موسوی اردبیلی از این قوه کوچ کرد به قم و آن را تحویل آقای خامنه ای داد تا هر کار می خواهد با آن بکند. آیت الله شیخ محمد یزدی، آیت الله شاهرودی و حالا حجت الاسلام جوادی آملی لاریجانی که هر سه برگزیده رهبر جمهوری اسلامی بوده اند هر کدام بمدت 8 سال قوه قضائیه را چنان بی هویت کردند که گوئی پرهای مرغ را کنده و آن را رها کرده باشند. این بی هویتی با انتقال سرتیپ پاسدار و جانشین فرمانده کل سپاه "ذوالقدر" به قوه قضائیه کامل شد همچنان دادگاه ویژه روحانیت به دادستانی سید ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس بخشی از این هویت را به تاراج داده است.

افشای اگر نگوئیم دزدی ها، بلکه بذل و بخشش ها و وابستگی های سردار قالیباف به سپاه و قوه قضائیه توسط نجفی گام بزرگی بود که او طی 7 ماه شهردار تهران بودن برداشت و پرونده ها را نیز برای قوه قضائیه فرستاد. قوه قضائیه به جای رسیدگی به این پرونده ها ارسال کننده آنها را مجبور به استعفا کرد. چگونه چاقو می تواند دسته خود را ببرد؟ قوه قضائیه چگونه می تواند قالیباف را محاکمه کند؟ بنابراین آن را که پرده ها را بالا می زد برکنار و یا مجبور به استعفا کردند. بویژه که بیم داشتند نجفی به چهره ای محبوب تبدیل شده و پس از روحانی نامزد ریاست جمهوری شده و شهرداری تخته پرش او شود.

حالا شورای شهر مانده که چه کسی را بعنوان شهردار تهران انتخاب کند. بحث ها بر محور محسن هاشمی رئیس شورای شهر می چرخد که سالها مدیرعامل متروی تهران بود و اندکی محتاط تر از نجفی است. البته او خوب میداند که نشستن روی صندلی نجفی می تواند نقش پوست خربزه در زیر پایش داشته باشد و به همین دلیل تا حالا تن نداده و مانند مسجد جامعی که وزیر ارشاد خاتمی بود، ترجیح میدهد در همان شورا بماند تا شهردار شود و برای همیشه حذف شود!

اکثریت 21 نفره شورای شهر تهران همچنان در حالت بلاتکلیفی است و نمیداند بالاخره بیت رهبری می خواهد با شهرداری تهران چه کند و تکلیف چیست؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: