علی ربیعی سخنگوی دولت:

به دولت گفتند:کروناهراسی نکنید

انتخابات بی رونق می شود!

 

وابستگی ها بتدریج آشکار می شود

سرداران و سرهنگ های سپاه

از خوزستان به مجلس می آیند!

(پیک هفته ۱۰۹)  4 اسفند ماه 1398 - 23 فوریه 2020

 pyknet100@gmail.com


2-3 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


2-3 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


2-3 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


2-3 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


2-3 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


2-3 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 4 اسفند

هر حادثه یک شورش است

و حکومت با سه حادثه روبروست

حکومت که بشدت نگران شورشی دوباره در ایران است و به همین دلیل از سایه خود هم می ترسد، هنوز از زیر بار آمار کشته شدگان شورش آبانماه و واقعیات منجر به شلیک موشک و سقوط هواپیمای اوکرائینی بیرون نیآمده، با سه رویداد تازه روبرو شده است. انتخاباتی که آمار شرکت کنندگان در آن شاید اندکی بیش از 25 در صد واجدین حق رای باشد و زیر فشار اعلام آراء واقعی آنها که می خواهد بعنوان برنده انتخابات به مجلس ببرد، سونامی تازه به حرکت در آمده اخبار شیوع ویروس کرونا و پنهان کردن اخبار آن از پیش از 22 بهمن تا اکنون و سرانجام اخبار مربوط به درگذشت محمدرضا شجریان ستاره بی نظیر موسیقی کلاسیک ایران که 10 سال در حصر خبری و ممنوعیت کنسرت و پخش صدایش از سوی حکومت بود. حکومتی که خلاف خواست یک جامعه حرکت می کند، از هر حادثه ای هم باید وحشت داشته باشد. ماهی وقتی می خواهد خلاف جریان آب حرکت کند با موج ها به ساحل و خشکی کشانده می شود.

تعلل در اعلام در صد شرکت واجدین حق رای در انتخابات تهران و دیگر شهرهای بزرگ می رود تا شبیه تعلل در اعلام آمار کشته شدگان شورش آبان شود. این درحالی است که در این زمان و این دوران دیگر فضای مجازی امکان پنهانکاری و فریب افکار عمومی را نمیدهد. از هم اکنون این خبر بیرون آمده که مشارکت مردم درانتخابات تهران از 25 در صد هم کمتر بوده و در اصفهان از 20 در صد کمتر. حتی گفته می شود هیچیک از نامزدهای انتخاباتی تهران بیست در صد لازم آراء برای رفتن به مجلس را نیآورده اند که دراینصورت باید همگی می رفتند برای دور دوم انتخابات. و باز گفته می شود که روحانی ایستاده که آراء غیر واقعی دراین بار اعلام نشود زیرا چند تن از هواداران خودش هم مانده اند برای دور دوم و میداند که اگر همه باهم بروند برای دور دوم این احتمال قوی  است که مردم اینبار بیایند پای صندوق و به غیر از هواداران او به هیچ نامزد دیگری رای ندهند که اینصورت قالیباف و آقا تهرانی می مانند کف مجلس! این در حالیست که قالیباف را می خواستند با اعلام بیش از 500 هزار رای از تهران ببرند مجلس و بکنند رئیس مجلس.

حالا آشکارتر می شود که محمد علی نجفی که در زمان شهرداری خود پرونده های  او را به قوه قضائیه برد باید قربانی توطئه اطلاعات سپاه می شد که شد. یاشار سلطانی هم که تراکم فروشی های قالیباف را فاش کرده بود باید زندانی می شد که شد، درهای صدا و سیما به روی فردوسی پور هم همراه با برنامه 90 او باید بسته می شد که مبادا با چند مصاحبه و اظهار نظر سناریوی انتخاباتی را خراب کند که آن هم عملی شد و پیش از همه اینها هاشمی رفسنجانی باید استخر مرگ می شد که سد بزرگ سناریوهائی بود که تازه از مجلس شورا شروع شده و از پل مجلس خبرگان هم باید بگذرد و به جانشینی رهبر برسد. رویدادها مثل یک زنجیر به هم بافته و وصل است.


محمد رضا شجریان بدرود حیات گفت!

خبر درگذشت محمد رضا شجریان در بیمارستان جم تهران را در شماره روز گذشته (شنبه) منتشر کردیم اما بدنبال مصاحبه تصویری همایون شجریان و تکذیب خبر، به ناچار آن را پس از چند ساعت حذف کردیم. این درحالی است که نوع لباس سیاه همایون شجریان هنگام صحبت با مردم در مقابل بیمارستان وهمچنین حال پریشان او نشانه هائی از صحت خبر داشت. امروز دکتر مهدی خزعلی با تائید خبر در گذشت شجریان نوشت که "همایون شجریان زیر فشار امنیتی خبر را تکذیب کرد زیرا حکومت از تظاهرات مردم و پیوست آن به انتصاباتی که بجای انتخابات مجلس برگزار شد بیم داشت و آمادگی لازم برای این تظاهرات احتمالی را نداشت.” از سوی دیگر امروز شهرام ناظری نوشته که به عیادت شجریان در بیمارستان رفته. شجریان بدنبال وخامت حال به بیمارستان جم منتقل شده بود.
شجریان اول مهرماه سال ۱۳۱۹ در مشهد متولد و در دوم اسفند ۱۳۹۸ و در ۷۹ سالگی و پس از چند سال نبرد با سرطانی که به جانش چنگ انداخته بود، سرانجام روز گذشته چشم برجهان فرو بست. او از کودتای 88 و با خواندن شعر "تفنگت را زمین بگذار" از فریدون مشیری مغضوب رهبر جمهوری اسلامی قرارگرفت و پخش صدایش از صدا و سیما ممنوع شد.


کلیه سینماها تعطیل شد

امام جمعه قم اجازه نمیدهد

ترامپ با "کرونا" قم را نا امن کند!


فیسبوک جدید پیک نت

فیسبوک حاضر نشد فیسبوک پیک نت را از انسداد خارج کند ودلیل آن را نیز به ما اطلاع نداد و به همین دلیل فیسبوک جدید پیک نت با آدرس زیر راه اندازی شد:

https://www.facebook.com/kavan.keivan.75


ترس از ابتلا به "کرونا"

در میان کارکنان بیمارستانها


منتخب اخبار روزهای گذشته


سخنگوی وزارت خارجه چین:

5 میلیارد تماس تلفنی را

امریکا در جهان رهگیری می‌کند


سئوال روز!

چرا ویروس "کرونا"

از شهر قم سر در آورد؟


عنوان اول پیک نت 3 اسفند

درتهران 17 و در کل ایران
25درصد در انتخابات شرکت ‌کردند


دستگاه "اکمو" برای حکومتی ها ذخیره شد

آماده سازی بیمارستان "بقیه الله"

و انتقال مراجع از قم به تهران


نامه نرگس محمدی از زندان زنجان

فقر، اعتیاد و ... در زندان زنجان

که مرا به آنجا تبعید کرده اند!


درغیاب فضای مجازی

دلیل انفجار قطار نیشابور را

حکومت توانست از مردم پنهان کند


سرمقاله راه توده 728

مردم به کدام دلائل

پای صندوق‌های رای نمی‌روند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (شنبه) گزارش ذخیره دستگاه "آکمو" در بیمارستانها و انتقال مراجع از قم به تهران بود که روی تلکرام پیک نت بالای 16 هزار و 800 خواننده داشت.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران