ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در شهر "وهان" چین امنیتی نبود

توصیه به مردم که درخانه بمانید

پیشگیری امنیتی است یا بهداشتی؟ 
 
 

 

 

اخبار غیر رسمی که در بدنه حاکمیت به بیرون درز کرده حکایت از آن دارد که تاکنون 15 هزار نفر در ایران به کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به 300 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند. وحشتی که اکنون در برخی شهرها همراه با اعتراض به بستری شدن مبتلایان به کرونا در بیمارستانها و همچنین خاکسپاری آنها در گوشه هائی از گورستانهای این شهرها رو به تشدید است نیز خود حکایت از وسعت ابتلا و مرگ  ناشی از کرونا در ایران  است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس اعلام کرد از قبرستان‌ها آمار «خیلی وحشتناکی» درباره شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران در اختیار دارد.

ایمن‌آبادی اضافه کرد که از آرامستان‌هایی چون «بهشت زهرا»، «تازه‌آباد» و «باغ رضوان» رشت، آماری در خصوص قربانیان کرونا گرفته که این «آمار، خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

خبرگزاری ایلنا نیز گزارش کرده که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از همه پرستاران بازنشسته برای همکاری در مراکز آموزشی درمانی رشت و بیمارستا‌ن‌های تابعه شهرستان‌ها دعوت کرده است.

از روز گذشته در بندر انزلی و شهر تالش اتومبیل های آتش نشانی و شهرداری در شهر به گردش در آمده و با بلند گو ها از مردم می خواهند که درخانه بمانند. این اقدام میتواند برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا باشد اما درعین حال می تواند تدبیری امنیتی برای جلوگیری از تجمع اعتراضی مردم و تکرار حادثه حمله به یک درمانگاه در هرمزگان و یا آمبولانس های درحال انتقال بیماران به بیمارستانها در شهر تالش باشد.

مقامات  رسما نمی گویند اما شواهد نشان میدهد که گیلان بعد از تهران و قم آلوده ترین استان ایران به کروناست. البته اگر مازندران جلوتر از گیلان نباشد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: