ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمود صادقی:

امام جمعه های مشهد و قم

باید در قرنطینه نگه داشته شوند!

 
 
 

 

محمود صادقی نماینده مجلس که برای مجلس یازدهم رد صلاحیت شد در گفتگو با امتداد گفت:

من از روز پنجشبنه پیش از انتخابات، با توجه به سرفه، تب و لرز و برخی دیگر از علائم، احساس کردم که به کرونا مبتلا شده ام و در مراجعه به بیمارستان و سی‌تی‌اسکن اعلام شد که ریه‌های من درگیر شده است.  توصیه شد که در منزل بمانم. برای قرنطینه شهرهای آلوده، مراجع ذیصلاح و کارشناسان باید نظر بدهند اما پیشنهاد من این است که در بحران فعلی بمانند همه بحران‌ها، مدیریت همه جانبه صورت بگیرد. اگر اراده مقابله با کرونا وجود داشته باشد، کشور ما ظرفیت‌های خوبی برای مدیریت این بحران دارد. در حال حاضر به عنوان نماینده مردم از رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست دارم که از همه ظرفیت‌ها و امکانات لشگری و کشوری، اعم از نظامی و غیرنظامی برای مقابله با کرونا بر اساس قانونی که در مرداد 98 در مجلس تصویب شد استفاده کنند.

قرنطینه، می‌تواند سطوح مختلفی داشته باشد و سطح بالای آن، این است که ارتباط یک شهر را کاملا قطع کنند و در سطوح پائین‌تر این قطع ارتباط در درجات کمتری با کنترل و احاطه بر اوضاع قابلیت اجرا خواهد داشت.

در روزهای اخیر، متاسفانه به رغم تصویب شورای تامین استان‌ها در برخی شهرها مانند؛ خراسان و قم، شاهد برخی تصمیماتی بودیم که در نوع خود جای تعجب دارد. به نظر من، مقامات مسئول باید وارد عمل شده و ائمه جمعه مشهد مقدس و قم را به مدت دو هفته و در طول دوره بحران در قرنطینه نگه دارند.  به این دلیل که برخی مواضع به حیات جمعی کشور و سلامت شهروندان مربوط بوده و ظاهرا آقایان با این سلامت در تعارض منافع قرار دارند. ظاهرا برخی علاقه ندارند که تولیت‌های زیرمجموعه‌شان، حتی موقتا تعطیل شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: