ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حکومت حقیقت را نمی گوید

گیلان 200 قربانی کرونا

و 800 مبتلا به کرونا دارد

 
 
 

 

 

هیچکس به آمارهائی که رسما درباره قربانیان کرونا در ایران ارائه می شود باور ندارد. مثل همه موارد دیگر، مردم اعتقاد دارند حکومت به  آنها دروغ می گوید. حکومت و رسانه اختصاصی آن "صدا و سیما" هرچه تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور را متهم به ضد انقلابی بودن و هر برچسب دیگری بکنند، مردم گفته های آنها را به ادعاهای صدا و سیما ترجیح میدهند. بویژه که مردم خبر و فیلم های کوتاهی را که می گیرند برای آنها می فرستند و آنها پخش می کنند. فیلم هائی که سیما یا ندارد و یا اگر دارد پخش نمی کند. شرایط به گونه ای شده که عملا انحصار تلویزیونی از حکومت گرفته شده است.

برای مثال همه مردم معتقد شمار قربانیان کرونا دهها برابر آن رقمی است که وزارت بهداشت و دیگر مقامات اعلام می کنند. دراین میان جسارت برخی نمایندگان مجلس برای افشای این آمار به یاری آگاهی مردم آمده و موجب تقویت باور مردم نسبت به خطر مرگ ناشی از کرونا و پرهیز از سفر و حتی استقبال از قرنطینه خانگی شده است.

درباره قربانیان کرونا در گیلان نیز تاکنون این آمار که از سوی محمد حسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در جلسه کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت ارائه شده را مردم بیشتر قبول داشته تا دیگر آمار. وی اعلام کرد:

 تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در استان گیلان  بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند.  حدود ۸۰۰ تا 900 نفر در گیلان مبتلا به کرونا شده اند. ما هنوز نتوانسته ایم مردم را قانع کنیم که کرونا یک دشمن تمام عیار است. فعلا یگانه راه حل قرنطینه خانگی است.

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس نیز گفته است:

قبرستان های گیلان جا ندارد، اجساد روی هم دفن می شوند. روزی ۴۰ نفر در گیلان فوت می کنند. حدود۵۰ درصد کادر درمان مبتلا شده اند.

عکس: حیاط بیمارستان رازی در رشت.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: