ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشاگری دکتر پیرموذن نماینده مجلس ششم

رهبر هنوز حاضر نیست سهم

و نقش خود در شیوع کرونا را بپذیرد!

 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی که بی تخصص و بی صلاحیت در هر امری در ایران دخالت می کند، با پیام  تشکر از پزشکان و پرستاران بابت درمان مبتلایان به کرونا و با دادن لقب شهید به پزشکان و پرستارانی که در این مبارزه قربانی می شود، می کوشد شانه از زیر بار سهمی که در شیوع کرونا در ایران داشته خالی کند. او تا کنون حاضر نشده بابت این سهم از ملت عذرخواهی کند. روز گذشته دکتر نورالدین پیرموذن فوق‌تخصص ریه و نماینده مجلس ششم گفت: نمکی، وزیر بهداشت بیست و ششم دی‌ماه باطلاع حسن روحانی رییس ‌جمهور می‌رساند که خطر ویروس کرونا کشور و مردم ما را تهدید می‌کند و باید جلوی تمامی پروازهای ایران و چین و بلعکس گرفته شود.

رییس‌جمهور این خواسته وزیر را به اطلاع رهبری می‌رساند اما رهبری این ویروس را کاذب و منحوس دانسته، بشدت با آن مخالفت می‌کند. وزیر بهداشت استعفا می‌دهد. رییس‌جمهور مخالفت کرده و دکتر مرندی وزیر اسبق بهداشت (و پزشک مخصوص رهبر) که از دوستان نزدیک وزیر نمکی است پادرمیانی می‌کند تا وزیر به کار خود ادامه دهد و نمکی تقاضا می‌کند، پس دستکم شهر قم قرنطینه شود. دکتر مرندی قول می‌دهد تلاش کند تا بزودی تقاضای او عملی شود.

دکتر پیرموذن می‌گوید، بعد از آنکه خواسته وزیر بهداشت مبنی بر قرنطینه شهر قم به اطلاع رهبری می‌رسد، او بشدت با این خواسته نیز مخالفت کرده و سپس از سوی گروهای ذی‌نفوذ تهدید می‌شود که چنین چیزی ممکن نیست و او باید این حرف خود را هم پس بگیرد.!

اینگونه شد که سراسر ایران امروز با اراده مقام عظمای ولایت درگیر ویروس کرونا شده و مردم در بیمارستان‌ها و کف خیابان‌ها در حال جان دادن‌ هستند.

دکتر پیرموذن در پایان می‌گوید، در مقام یک متخصص عرض می‌کنم، تمام ایران در حال حاضر مثل بیماری را می‌ماند که آپاندیس آن عود کرده و در مرحله حاد آن قرار گرفته است. مرحله‌ای که هیچ متخصصی نمی‌تواند زنده ماندن این بیمار را با عمل جراحی بطور قطعی موفقیت‌آمیز بداند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: