ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیلم را ببینید!

دروغ بی شاخ و دُم

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری

 
 
 

 

 

سه روز پس از پخش فیلم درگیر شدن یک "آتش به اختیار" به بهانه بد حجابی با زنی که در پیاده رو یکی از خیابان ها عبور می کرد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری مدعی شد که زمان این ماجرا به اواخر آبان و اوائل آذر باز می گردد و فرد آتش به اختیار در همان زمان بازداشت و با قرار وثیقه تحویل شعبه رسیدگی کننده در تهران داده شده است. محل ماجرا نیز خارج از محدوده شهر ری و در منطقه کلانتری 121 سلیمانیه بوده اما فرد آتش به اختیار ساکن شهر ری بوده است.

دادستان همچنین تهدید کرد که تحقیقات درباره کسی که این فیلم را گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده توسط پلیس در جریان است.

از کل خبر کج و معوج و پر از جملات تکراری که دادستان مورد اشاره در اختیار رسانه های ایران قرار داده ما توانستیم چند خط بالا را استخراج کنیم و تا خوانندگان بتوانند متوجه اصل خبر بشوند.

اما چند نکته از مصاحبه دادستان:

1-    ایشان مدعی است که محل حادثه در محدوده شهر ری نبوده است. اگر فردی آتش به اختیار بازداشت شده، واقعا بازداشت شده باشد قطعا خودش گفته که در کدام خیابان با آن خانم درگیر شده است.

2- این آتش به اختیار اسم نداشته؟ شغل نداشته؟ نگفته وابسته به چه نهادی بوده؟ چرا پیش از پخش فیلم در فضای مجازی خبر را اعلام نکردید؟ چرا منتشر کننده این فیلم باید تحت تعقیب قرار گیرد؟ فرد آتش به اختیار روز و ساعت درگیری را در زمان بازداشت ادعائی دادستان نگفته؟ دادستان چگونه در جریان ماجرا قرار گرفته و فرد را شناسائی و بازداشت کرده است؟ کدام شعبه مسئول رسیدگی به عمل این آتش به اختیار شده؟ نتیجه رسیدگی چیست؟

بسیاری از سئوالات بالا در صورتی است که دادستان راست بگوید و فرد آتش به اختیار بازداشت شده باشد. درحالیکه از روی آشکار تر است که دادستان دروغ می گوید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: