ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اگر ثابت شود کرونا ساخته  امریکا

ترامپ بعد از هیتلر

یک جنایتکار جهانی است!

 
 
 

 

 

وبسایت "اینفووارز" به نقل از "فرانسیس بویل" طراح لایحه سلاح های بیولوژیک در امریکا گزارشی منتشر کرده  که عملا علیه سازمان بهداشت جهانی است  به این دلیل  که این سازمان در تحقیقاتی مربوط به ویروس کرونا دست داشته است. فرانسیس بویل مدعی شده که ویروس منتشر شده در ووهان چین یک سلاح تهاجمی جنگی بوده و سازمان بهداشت جهانی کاملا در جریان اتفاقات آن بوده است.

بویل که پروفسور دانشگاه ایلینویز در امریکاست در مصاحبه با "ژئوپولیتیکس اند امپایر" گفته است که ویروس کرونا یک سلاح کشنده بیولوژیک است یا حداقل یک ویروس با قابلیت دو‌گانه است که بطور ژنتیکی دستکاری شده تا به خصوصیات خاصی مجهز شود. او اعتقاد دارد بهمین دلیل چین در مراحل اولیه تلاش کرد تا انتشار این ویروس ‌را مخفی کند و حالا با سخت ترین مقررات سعی در کنترل آن دارد.

بویل همچنین از آزمایشگاه سازمان بهداشت جهانی در ووهان خبر داده است که ظاهرا این آزمایشگاه را منشا پخش اتفاقی ویروس کرونا به بیرون از آن بوده است.  فرانسیس بویل در این مصاحبه همچنین از جزییات قاچاق این ویروس از کانادا به ووهان توسط چینی ها خبر داده و معتقد است که سازمان بهداشت جهانی کاملا در جریان همه اتفاقات اخیر بوده است. مصاحبه فرانسیس بویل از سایت یوتیوپ حذف شده است.

پس از انتشار این گزارش، ترامپ در یک سخنرانی گفت که کرونا باعث رونق اقتصاد امریکا خواهد شد و حداقل، بخش مهمی از سرمایه گذاری های در چین به امریکای لاتین منتقل خواهد شد که در کنار گوش ماست.https://www.infowars.com/creator-of-us-bioweapons-act-says-coronavirus-is-biological-warfare-weapon/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: