ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یادداشت عباس عبدی

مجلسی را تدارک دیده اند

که "طشت" آن زود ازبام می افتد

 
 
 
 
 

 

عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی ایران طی یادداشتی درباره انتخاباتی که شورای نگهبان برای مجلس تدارک دیده و مهندسی کرده از جمله نوشت:

«تا به حال نظر سنجی‌ها از دقیقه ۹۰ بودن مردم حکایت نکرده بلکه همواره رای دهندگان نشان داده‌اند آیا می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند یا خیر. با توجه به شرایط موجود، اساسا رقابتی نمی تواند شکل بگیرد که مردم به این فکر کنند که رای بدهند یا خیر. به این ترتیب حتی امکان تحقق شعار «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تموم ماجرا» وجود ندارد. به شکرانه اقدامات شورای نگهبان یک جریان کاملا از صحنه انتخابات حذف شده است. بنابراین اینکه مردم قادر باشند این شعار را به آزمون بگذارند هم عملا منتفی شده است

مجلسی از ناشناخته ها و نیروهای جدید اگر شکل بگیرد دیگر نیاز به چهار سال نیست تا بفهمند چنین مجلسی چه نتایجی را به بار خواهد آورد بلکه در یک مدت بسیار کوتاهی نتایج عجیب تر از آنچه محمود احمدی‌نژاد به بار آورد را تجربه خواهند کرد. با کوچک شدن دو سر طیف اصولگرا  و اصلاح طلب، قشر خاکستری همچنان بزرگ و بزرگ‌تر شد تا اینکه امروز این قشر یک اصالتی برای خود پیدا کرده است. اصولگرایان قادر به نمایندگی خودشان هم نیستند چه برسد به نمایندگی یک ملت.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: