ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 8 بهمن

نورافکنی که روحانی

روی تاریکخانه انتخابات انداخت

 
 
 

 

 

حسن روحانی در جلسه استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در وزارت کشور تشکیل شد، آخرین حجت با شورای نگهبان را طی سخنانی بیان کرد. او گفت که مردم به انتصابات شما نمی خواهند رای بدهند. او گفت که کم کم بر زبان آوردن "جمهوری" هم تبدیل به جرم سیاسی می شود. مردم در انقلاب 57 به جمهوری رای دادند، به انتخابات رای دادند، سه رفراندوم را پشت سر گذاشتند، همه اینها را می خواهید از مردم بگیرید؟ چرا از همه پرسی می ترسید؟ انتخاباتی که در اتاق های در بسته آن را تبدیل به انتصابات کرده باشید اعتبار ندارد. کشور در حساس ترین لحظات خود قرار دارد و نیازمند حضور مردم در پای صندوق های رای هستیم، چرا این  شرایط را درک نمی کنید و کاری می کنید که این حضور ممکن نشود؟

اینها بخشی از مضمون سخنان روحانی است که مشروح آن را خود میتوانید بشنوید. سئوالی که اکنون در راس تمام سئوالات قرار دارد اینست:

اگر مجلسی که شورای نگهبان تدارک دیده با مشورت و رهنمود رهبر این دیگ را بار گذاشته و آش آن را می خواهد بین ملت تقسیم کند، متهم اصلی آخرین شلیک ها به آرمان های واقعی انقلاب 57 و برگزاری انتخاباتی به سبک دوران رضاشاه و پسرش شخص اوست!

اگر رهبر از این اتهام مبراست و مافیائی شورای نگهبان را رهبری و هدایت میکند که  صدا و سیما را هدایت و رهبری می کند دیگر فراخواندن مردم برای شرکت در این انتخابات از سوی وی چه معنائی جز پامنبری خواندن وی برای آن مافیا دارد؟

حوادث در ایران چنان سرعت گرفته که نورافکن ها یکی پس از دیگری روی بیت رهبری روشن می شود و مردم با این تاریکخانه روز به روز بیشتر آشنا می شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: