ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چهره ای  دیگر از

"قاسم سلیمانی" که تازه آشکار شده

 
 
 

 

 

حجت‌الاسلام محمود دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، از قول اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری خبری را فاش ساخت که بی ارتباط با احتمال دادن اطلاعات سفر قاسم سلیمانی به عراق و کشته شدن  او نمی تواند باشد.

او گفت:

«شهید سلیمانی می‌دانست من برای بازگرداندن فضای ملاطفت و مهر فی‌مابین آقای خاتمی و رهبر معظم انقلاب و بیت ‌ایشان، تلاش‌ها و حرکت‌هایی داشته‌ام، حاج قاسم حتی می‌دانست که ما بعد از کنار رفتن آقای خاتمی و انزوای ایشان برای نوعی ادای احترام و نشان‌ دادن یک وفای ویژه سالروز تولدشان را آنجا می‌رویم و تبریک می‌گوییم. ایشان یک بار به من گفت، «شما با ارتباطاتی که داشته‌اید سعی کنید مسأله بین آقا و اصلاح‌طلبان را حل کنید و پیگیری کنید.» این یک خواسته خیلی خیرخواهانه بود.

آقای جهانگیری گفت، ما شب قبل از اینکه حاج قاسم به منطقه برود با ایشان صحبت کرده بودیم که به‌دلیل اعتماد و علاقه‌ای که آقا به ایشان دارند برای وساطت ایشان خدمت آقا حرکتی صورت بگیرد و ایشان تلاشی کند که روابط بین دوستان تلطیف شود؛ بخصوص طیف مورد حصر. چون یک نگرانی وجود داشت که به‌ دلیل سن بالای آنها و شاید بیماری اتفاقاتی بیفتد که خوشایند نباشد. می‌گفت با حاج قاسم صحبت کردیم و حاج قاسم هم پذیرفت که مطرح کند و گفت، «من وقتی از سفر برگشتم سعی می‌کنم که دنبال کنم.» او دراین موقعیت بود که هم بشنود و هم بپذیرد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: