ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 30 بهمن

هراس رهبر ج. اسلامی از سرانجام

آشی که برای انتخابات بار گذاشت

 
 
 

 

سخنان انتخاباتی روز گذشته رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با کسانی که بنام مردم آذربایجان شرقی به دیدار او برده شده بودند، آشکارا نشان داد که او بشدت نگران کاهش وسیع شرکت مردم در انتخابات  است. شاید زمانی که بدستور او شورای نگهبان دیگ انتخابات کنونی را بار گذاشت تا همفکران احمدی نژاد بعنوان "عدالتخواهان" با حمایت جبهه پایداری مصباح یزدی بعنوان نیروی جوان مورد نظر رهبر وارد مجلس شوند، تصوری از یخ زدگی کنونی انتخابات نداشتند. افتضاح و رسوائی تبلیغات انتخاباتی شماری از تائید صلاحیت شده ها در شهرستانها با پخش غذا، شلیک گلوله، برپائی کنسرت و ... (که فیلمی را بعنوان نموئه در همین شماره می بینید) آش را شور تر از آن کرده که بتوانند بخورند. سخنان روز گذشته رهبر نشان داد که او نیز متوجه شده که باصطلاح "شورش را در آورده!" و "این تو بمیری از آن تو بمیری های گذشته نیست"! او در حالی شرکت درانتخابات را وظیفه شرعی اعلام کرد که هیچ مرجع تقلیدی در قم چنین وظیفه ای را برای مردم اعلام نکرده است. او گفت که شرکت درانتخابات "وظیفه مدنی" است و این درحالی است که تمام سازمان های فعال مدنی سرکوب شده و شماری از رهبران آنها زندانی اند. او گفت که انتخابات وظیفه و جشن ملی است و این درحالی است که او در تمام این سالها با مرز بندی خودی و غیر خودی، علیه وحدت ملی عمل کرده است. او با این تصور که جوجه های مرغ را بر حسب درشتی و ریزی درقفس  جدا می کند گفت:

«یک ترکیب متناسبی در مجلس باید وجود داشته باشد بین جوانان و بین افراد با تجربه؛ این لازم است.

به نظر بنده، با ملاحظه‌ی همه‌ی جوانب، امروز حضور در انتخابات و شرکت در رأی دادن یک حکم شرعی و یک وظیفه‌ی شرعی است؛ صرفاً یک وظیفه‌ی ملّی و انقلابی نیست؛ وظیفه‌ی شرعی است؛ در عین حال یک جشن ملّی هم هست، در عین حال یک حقّ مدنی هم هست.

اخیراً باز این احمق های درجه‌ی یک ردیف شدند، به خط شدند و هر کدامشان دائم راجع‌ به ایران و راجع ‌به ملّت ایران و راجع ‌به نظام جمهوری اسلامی و راجع ‌به انتخابات، همین ‌طور یک چیزهایی میگویند. میخواهند در انتخابات به هر نحوی که بتوانند تأثیر بگذارند؛ مردم را مأیوس کنند، ناامید کنند از صندوق رأی. »

حالا گوش کنید به سخنرانی ایشان در 9 خرداد سال 88، یعنی چند روز قبل از رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری که چون مردم به میرحسین موسوی رای دادند علیه رای مردم کودتا شد تا  احمدی نژاد 4 سال دیگر رئیس جمهور بماند. اراده ایشان این بود، حتی با کودتا!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: