ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کنستانتین کوزاچف پیش بینی کرده بود

آغاز گام های بلند اتمی ایران

همزمان با تهدیدهای نظامی امریکا

 
 
 

 

 

سه روز پیش رئیس کمیته امور خارجی مجلس روسیه در یک اظهار نظر غیر متعارف پیش بینی کرد که جمهوری اسلامی پس از ترور قاسم سلیمانی و تهدیدهای امریکا برای حمله نظامی به این کشور به سوی تولید سلاح اتمی خواهد رفت. این خبر را سایت رادیو صدای آلمان در بخش  انگلیسی خود منتشر کرد اما در بخش آلمانی آن را سانسور کرد.

ما این خبر را همراه با عکس متن انگلیسی در سایت رادیو آلمان منتشر کردیم و حالا، روز گذشته دولت بیانیه ای صادر کرده و در آن اعلام کرد که گام پنجم را در جهت کاهش تعهدات برجامی بر میدارد و ظرفیت غنی سازی، در صد غنی سازی؛ میزان مواد غنی شده و تحقیق و توسعه فعالیت را شروع می کند و هیچ محدودیتی را در تعداد سانترفیوژها مراعات نخواهد کرد.

بلافاصله نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت:

 بیایید امیدوار باشیم که برجام از این بحران مهم، نه از طریق کاهش تعهدات افراطی از سوی تهران و نه از طریق مقرر کردن مکانیسم ماشه از سوی تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس] عبور کند."کنستانتین کوزاچف" رئیس کمیته امور خارجی مجلس علیای پارلمان روسیه در فیسبوک خود نوشته بود:

«امریکا با ترور سردار سلیمانی باعث از بین رفتن ته مانده های امید به حل مسئله هسته ای ایران شد و اکنون ایران ممکن است (با پیش بینی حمله به این کشور) دستیابی به سلاح هسته ای را در اولویت برنامه اتمی خود قرار دهد»

متن خبر کوزاچف که در پیک نت شنبه 14 دیماه منتشر شده در لینک زیر قابل دریافت است:

http://pyknet.net/1398/03dey/14/page/kuzachev.htm

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: