ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به فرازهای مهم سخنان رهبر

ایران و امریکا

فیتیله جنگ را پائین کشیدند!

 
 
 
 
 

سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی در ایران و اعلام "ختم انتقام" تقریبا همزمان بود با سخنرانی ترامپ در امریکا که مستند به همین سخنرانی گفت که امکان عملیات از هر دو سو کاهش یافته است. این دعوت و پذیرش آرامش به جای حملات متقابل نظامی با تکرار "تروریست بودن قاسم سلیمانی" از سوی ترامپ و پافشاری بر خروج امریکا از منطقه از سوی رهبر جمهوری اسلامی همراه بود. اما رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی خود که برای عده ای که بنام مردم قم به دیدارش برده شده بودند ایراد کرد، به نکات دیگری هم اشاره کرد که شاید نشانه گرفتن دو درس از شورش آبانماه گذشته و حضور عظیم مردم در مراسم تشییع قاسم سلیمانی باشد. او گفت:

«وظیفه ما چیست؟ بحث انتقام و اینها بحث دیگری است. حالا یک سیلی دیشب به اینها زده شد. آنچه در مقام مقابله مهم است و کارهای نظامی به این شکل کفایت آن را نمی‌کند پایان حضور فسادبرانگیز آمریکا در این منطقه است. آنها در این منطقه جنگ آوردند اختلاف و فتنه و ویرانی آوردند. خراب شدن زیربناها را آوردند؛ البته هرجا قدم گذاشتند در دنیا همینطور عمل کردند.  ما فعلا منطقه خودمان جلوی چشم ماست.

شهید سلیمانی در مسائل داخل کشور، اهل حزب و جناح نبود . در میدان جنگ، برخی حدود شرعی را فراموش می کنند اما او مراقب بود. جایی که نباید سلاح به کار می‌رفت، سلاح به کار نمی برد، احتیاط هایی می‌کرد که خیلی ها آن را لازم نمی دانستند. در مسائل داخل کشور، اهل حزب و جناح نبود، اما به شدت انقلابی بود.»

اگر این سخنان مقدمه ای برای مقابله با بهره برداری های گروه هائی نظیر جبهه پایداری و دسته بندی های درون بسیج و سپاه باشد و پاسخی به احمد جنتی که پس از شلیک موشک به پایگاه امریکا در بغداد گفت "این تازه اول بسم الله است" سخنان مهم است. بویژه اگر موجب گشوده فضای برای انتخابات اسفند ماه مجلس بشود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: