ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 3 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 3 آذر

ایشان با تقلید چفیه رهبر

 می خواهد جانشین او بشود!

 
 
 

 

 

یک ضرب المثل عامیانه ایرانی می گوید "نه به باره، نه به داره- اسمش خاله موندگاره". این ضرب المثل برای زمانی است که تکلیف یک کاری هنوز معلوم نیست اما از حالا نقشه بهره برداری از آن راعده ای می کشند.

ابراهیم رئیسی که سالها معاون اول قوه قضائیه بود و حالا یادش افتاده که در تمام دوران معاون اولی ایشان قوه قضائیه غرق فساد و رشوه و رانت بوده، هنوز نتوانسته ضربه سنگین شکست در انتخابات ریاست جمهوری 96 را قبول کند. نه تنها این شکست را قبول نکرده، بلکه با زعامت دولت سایه ای که مرکز آن در مشهد است خود را برای در دست گرفتن سکان رهبری آماده می کند. البته اگر تا انتخابات ریاست جمهوری آقای خامنه ای در قید حیات باقی بماند، او یکبار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری جلو خواهد آمد. کابینه ای که او در سال 96 معرفی کرده بود و دیدار تبلیغاتی اش با "تتلو" و سابقه قرار داشتنش در گروه سه نفره قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 باندازه کافی گویای تفکر و مشی سیاسی اوست. مدتی با دادگاه های مبارزه با فساد مانور کرد اما شورش اخیر مردم نشان داد که اصلا کسی توجه به این محاکمات ندارد. شورشی که بنزین بهانه آن شد والا اصل شورش دلائل متعدد دیگری داشت که همگان از آن با خبرند.

آقای رئیسی درست در همین روزها که هنوز جامعه خشمگین سرکوب شورش است، با انداختن چفیه به گردن (به تقلید از رهبر جمهوری اسلامی) در نقش منتقد دولت اینجا و آنجا سخنرانی می کند و تلویحا وعده تعیین تکلیف دولت کنونی، پس از رئیس جمهور شدن و یا رهبر شدن خود را میدهد. خوب به محتوای این فیلم و شکل و شمایل او توجه کنید. به صدای زیر و تا حدودی زنانه اش که باعث تمسخر در میان خود روحانیون است و چهره بی روح و احساس او و گفتن "نقطه" بجای "نکته" فعلا کار نداشته باشید!

کابینه دولت رئیسی

در این کابینه قرار بود: قالیباف بی اعتناء به پرونده قطوری که در قوه قضائیه دارد و خاک می خورد معاون اول شود. مصلحی وزیر اطلاعات و امنیت احمدی نژاد که اعترافات عده ای بی گناه را که زیر شکنجه ترور دانشمندان اتمی را قبول کرده بودند و حالا آزاد شده اند و  دولت خسارت هم به آنها داد که قرار بود دوباره وزیر اطلاعات شود، سرتیپ پاسدار ذوالقدر که دار و دسته جمنا را ترتیب داده بود و عامل بسیاری از دستگیری ها و هدایت دادگاه های کودتای 88 بود قرار بود وزیر کشور شود. ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما که چند سال است همه نوع پشتک و واروئی می زند که در رسانه ها مطرح باشد  وزیر فرهنگ و ارشاد، محسن رضائی فرمانده سپاه در جنگ با عراق که بقول آقای منتظری عقلش پاره سنگ بر میدارد دبیر شورای امنیت ملی شود، زاکانی دو دوزه باز در میان اصولگرایان وزیر تعاون شود و  شاید از همه مهم تر، سردار قاسمی دوباره وزیر نفت. او در کابینه احمدی نژاد وزیر نفت بود و  تمام فشار روحانی برای محاکمه واقعی بابک زنجانی را او خنثی می کند زیرا متهم اصلی پرونده بابک زنجانی ایشان است.  ما چهره های شاخص را از کابینه او معرفی کردیم، بقیه هم دست کمی از آنها که نام بردیم ندارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: