ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پروانه سلحشوری

تخریبگران اعتراضات را

در کنار مردم قرار دادند!

 
 
 

 

 

پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس: «مردم صدای اعتراضشان را رساندند اما با گلوله و بازداشت، جواب کوچک و بزرگ را دادند.عده‌ای تخریب‌گر در کنار مردمی که فقط به وضع معیشت خویش معترض بودند، قرار داده شدند. قلع و قمع مردم، با جنگ‌ جهانی و کربلای۴ مقایسه شد. به نام دین، دستور ذبح و شکنجه مردم در سیمای غیر ملی صادر شد.

در حال حاضر مجلس در رأس امور نیست. در مسائل مهم برای مجلس تصمیم گرفته می‌شود.

در مصوبه اخیر بنزین مجلس کاملا با آن مخالف بود. این موضوع هم در بودجه سال گذشته و هم در سال جاری مطرح و رد شده بود زیرا نمایندگان می‌گفتند باعث تشنج می‌شود. البته الان من می‌گویم شاید اشتباه ما هم بود. اگر سال گذشته افزایش حداقلی را می‌پذیرفتیم نظام ناچار به افزایش حداکثری نمی‌شد.

ما لوایح CFT و پالرمو را تصویب کردیم و بعد شورای نگهبان آن را تایید نکرد و این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام ماند. علاوه بر این مجمع تشخیص اخیرا به خود حق قانون‌گذاری می‌دهد؛ بنابراین ما یکی،‌ دو تا آقابالاسر نداریم. همه زورشان به ما می‌رسد.

چیزی مثل تحریم را ما نخواستیم. من به عنوان نماینده واقعا موافق تحریم نیستم و فکر می‌کنم اگر کسی می‌گوید تحریم به مردم آسیب نزده لابد بین مردم نبوده است. مردم از این موضوع آسیب می‌بینند و یکی از این آسیب‌ها کمبود دارو است. کسی تصمیمی می‌گیرد ولی به پای کس دیگری نوشته می‌شود و این اتفاق هم زیاد می‌افتد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 1 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: