ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دلیل تهدیدها جلوگیری از فاش شدن جنایات است

از تهدیدهای توخالی امنیتی

نترسید وفیلم ها را بفرستید!

 
 
 

 

 

از روز گذشته شمار بیشتری از فیلم های به گلوله بستن مردم در شورش اخیر ایران در روزهائی که اینترنت قطع بود روی فضای مجازی ظاهر شد. بویژه صحنه هائی که سرهای متلاشی شده قربانیان را نشان میدهد و گریه و فریاد خشم اقوام و همراهان آنها را. از جمله در ماهشهر و بهبهان.

رونمائی از این کشتار که در مغایرت کامل است با ادعای رهبر جمهوری اسلام و فرماندهان سپاه درباره مقابله باصطلاح مردم با معترضین، دلیل آن توپ و تشر وزارت اطلاعات است که در بیانیه تهدید آمیز برای جلوگیری از ارسال فیلم به خارج کشور صادر شد و تهدیدهای دادستان کل در همین ارتباط که اخبار آن روز گذشته در پیک نت منتشر شد. همزمان با این تهدید ها که هدف از آن جلوگیری از ارسال فیلم آن روزها به خارج از کشور و ترساندن مردم از شورش دوباره است، اخباری هدایت شده نیز از سوی حکومت روی شبکه های اجتماعی منتشر می شود. از جمله در این باره که دوربین های مدار بسته خیابانی می توانند حتی تلفن های خاموش و حتی بدون سیم کارت افراد را بخوانند و صاحبش را شناسائی کنند تا دستگیر شود. و یا بی وقفه اخباری درباره شناسائی اغتشاشگران در شهرها و دستگیری آنها. همه اینها برای ترساندن مردم است؛ والا خودشان خوب میدانند اغشاشگرها از کدام پایگاه و مسجد و پادگان به خیابان ها اعزام شدند و اکنون هم جا و مکان استقرارشان معلوم است و نیازی به شناسائی آنها نیست!

نباید این خبرهای هدایت شده حکومتی را باصطلاح اطلاع رسانی کرد و آب به آسیاب جنگ روانی با مردم ریخت. دو خبر مربوط به اطلاعیه وزارت اطلاعات و دادستانی کل همچنان در صفحه اول سایت پیک نت و در میان اخبار روز گذشته روی فیسبوک و تلگرام پیک نت قابل دسترسی است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: