منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آبان ماه 1398

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار فرهنگی – هنری

 

جهرمی وزیر ارتباطات، نشان داده که از نسل "به روز" ایران است و مرتجعین مذهبی و آنها که برای رسیدن به ریاست جمهوری (بعد از روحانی) کیسه های تازه دوخته اند روز به روز بیشتر نگران وسعت ارتباط های داخلی و خارجی جهرمی و جلب مخاطب داخلی می شوند. رهبر جمهوری اسلامی اخیرا در دیدار با جوانان گفت که نسل جوان باید مدیریت کشور را بدست بگیرد و حالا کیسه بدستانی که بالای 60 سال دارند نگرانند که مبادا جهرمی بعنوان نسل جوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود و امثال بادامچیان و باهنر و جلیلی و ... سرشان بی کلاه بماند. همین است که از طریق مجلس سعی می کنند علیه او تبلیغ کنند. به این دلیل ساده که فورا این ضد تبلیغ ها را صدا و سیما پوشش میدهد و سخنرانی های مجلس هم از رادیو مستقیم و در بخش های خبری پخش می شود. با همین هدف یکی از نمایندگان زن مجلس بنام "حمیده زرآبادی" را پیش انداخته اند تا بعنوان نطق پیش از دستور، هیچ دستوری را در کار نمایندگی خود مهم تر از حمله به جهرمی تشخیص نداده و تمام نطق پیش از دستور خود را به تخریب جهرمی اختصاص بدهد.

عکس مربوط به سفر جهرمی به قطر برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ است. امنیتی که بتدریج از توپ و تانک به چاره جوئی برای مقابله با جنگ سایبری رسیده است.

جهرمی درباره سفرش به قطر در اینستاگرامش نوشت:

«روز اول در اجلاس امنیتی مونیخ در خصوص امنیت سایبری صحبت کردم. سپر امنیتی فضای مجازی ایران با نام «دژفا» بر سر زبان‌ها افتاد. خیلی‌ها از کشور ما خواستند که در حوزه امنیت سایبری کمکشون کنیم.

روز دوم و سوم در نمایشگاه شهر هوشمند شرکت کردم. علاقه‌مندی ایران در یک افق روشن را گفتم که میزان co2 در کلانشهری مثل تهران با این فناوری‌ها تا ۳۰ درصد کاهش یابد.

با توافق با سه وزیر محترم قطری، قرار شد به زودی شرکت‌های فناوری ایرانی برای حضور و کسب سهم از بازار جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر بروند.»

 

بزرگداشت علی تجویدی در تالار وحدت

https://aftabnews.ir/fa/news/619093

گزارش وزیر ارتباطات از سفرش به قطر/ تصاویر

https://www.jamaran.ir/-182/1284759-

وزیر بهداشت: سهمیه ها موجب سرخوردگی جوانان نخبه و خروج آنها از ایران میشود

https://ir.sputniknews.com/opinion/201911015417590-

نیامدن گردشگر ربطی به حجاب ندارد

https://www.entekhab.ir/fa/news/510023/

مقایسه تعطیلات رسمی در ایران و سایر کشو رها/ جدول

http://etedaal.ir/fa/news/229154/

اینترنت مستقل روسیه آغاز به کار کرد

https://www.irna.ir/news/83537520/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 نوامبر

 
 

اشتراک گذاری: