ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی پشت پرده را خواهد گفت؟

مملکت و مردم را چاپیدند

و حساب هم پس نمیدهند

 
 
 

 

 

حسن روحانی که به یزد سفر کرده، در میدان زیبا و تاریخی "میرچخماق" این شهر خطاب به مردمی که برای شنیدن سخنرانی او جمع شده بودند، با اشاره به دادگاه های باصطلاح مبارزه با فساد که هدف اصلی آن تبلیغ انتخاباتی برای ابراهیم رئیسی است، ابتدا با اشاره به گروه فشاری که با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه پیشاپیش نزدیک تریبون سخنرانی جا گرفته بودند گفت:

صدای شما مردم صدای این چند نفر جوان نیست، شما مردم بزرگ و مهربان و درخط انقلاب هستید.

نگذاریم خواسته آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود.

او سپس درباره فساد نهادینه شده در نظام گفت:

یک عده آدم بداخلاق در روزنامه ها نوشتند این دولت با ارز ۴۲۰۰ تومانی ۱۸ میلیارد دلار را بر باد داد. به رییس بانک مرکزی دستور دادم تمام هزینه ها و محل های هزینه ارزها را به مردم معرفی کند . امروز بانک مرکزی این آمار را برای اطلاع عموم امروز منتشر کند.

پرونده دانه درشت‌ها کجاست؟ در این دولت یک دلار هم گم نشده. هنور برای ما روشن نیست آقایی که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول این مردم را خورد (بابک زنجانی) و او را دستگیر کردند و حالا در زندان است، این پول کجا است؟ من از همه ی مسئولین میخواهم این ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون را برای مردم شفاف کنند. امروز اگر روز مبارزه با فساد است، فساد ۲ میلیارد دلاری را به مردم توضیح دهید. از مسئولین میخواهم پرونده‌ای که یک نهاد ۹۴۷ میلیون دلار گرفته و پس نداده را برای مردم توضیح دهند. پرونده دانه درشت ها کجاست؟ هر کس در این کشور دستش به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود.

مهم ترین فراز سخنرانی روحانی را می شنوید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: