منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آبان ماه 1398

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

در ارتباط با تازه ترین گزارش سازمان انرژی اتمی که در آن ادعای پیدا شدن اورانیوم پنهان شده در "دوقوآباد" شده، اولیانف نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی که مقر آن در پایتخت کشور اتریش "وین" است گفت: این نوع گزارش ها تلاش برای تضعیف بازهم بیشتر توافق اتمی با ایران است.

نه ایران و نه آژانس هیچکدام همه واقعیت را نمی گویند. ایران دو هفته پیش، در اقدامی که به پیشدستی می مانست یک مامور اعزامی آژانس به ایران را به این بهانه که او حامل اورانیوم با در صد بالا بوده بازداشت موقت کرد. (یعنی اگر هم چیزتازه ای آژانس یافته، می  تواند توطئه ای سازمان یافته برای انتقال اورانیوم به داخل تاسیسات اتمی ایران باشد تا بعد کشف شده و جنجال آغاز شود!)

آژانس نیز درعین حال که قبول کرده اورانیوم کشف شده توسط "فرد" وارد تاسیسات دوقوزآباد شده نگفته این حامل اورانیوم چه کسی بوده و آژانس چگونه کشف کرده است.

دراین میان، خطر اساسی آنست که بار دیگر پرونده اتمی ایران به سازمان ملل برده شود و تحریم های تازه ای علیه ایران وضع شود که دود آن مستقیما به چشم مردم خواهد رفت. درعین حال که ظاهرا تلاش می شود تحریم تسلیحاتی ایران (خرید و فروش) که سال آینده باید لغو می شد، ادامه یابد.

 

ماجرای 18 میلیارد دلار منابع ارزی

https://www.ilna.news/-4/833321-

کاهش سهم مردم از بودجه رفاهی کشور

https://www.ilna.news/-9/833068-

جهانگیری: اجرای برنامه شفاف مالیاتی نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه

https://www.irna.ir/news/83551389/

30 درصد از کالاهای وارداتی بخش خصوصی از بندر چابهار است

https://www.ilna.news/-4/833615-

صدور محصولات افغانستان از بندر چابهار

https://www.ilna.news/-4/833486-


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: