ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سرلشگر سلامی بعد از سرلشگر عزیز جعفری

فتح خیبری که سپاه با ظهور

روح الله زم در ایران کرده!

 
 
 

 

 

ماجرای آمد نیوز و ظاهر شدن مدیر آن "روح الله زم" در ایران به عنوان نمایشنامه ای تبدیل شده که اسمش هست و کارگردان ها مدام درباره آن تبلیغ می کنند، اما برای نمایش آن پرده کنار نمی رود!

سه روز پیش سرلشگر عزیز جعفری فرمانده سابق سپاه، معلوم نشد به چه عنوان و سمتی مدعی اجرای یک طرح سوپر امنیتی برای دستگیری و به ایران آوردن روح الله زم شد. دو روز بعد، یعنی دیروز، فرمانده جدید سپاه، سرلشگر سلامی روی دست عزیز جعفری بلند شد و گفت:

«دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز محصول یک برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه بود که امید و امنیت را بیش از پیش در دل مردم زنده کرد و هراس را در دل دشمنان ایران اسلامی انداخت.»

خود روح الله کجاست و تا حالا چه گفته و چه کسانی را بعنوان افراد داخل نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و حتی بیت رهبری معرفی کرده معلوم نیست. فعلا صحبت انگشت به دهان ماندن دشمنان ایران اسلامی و طرح سوپر امنیتی دستگیری ایشان مطرح است و سوژه تبلیغاتی!

همه این ادعاها بر محور یک کانال تلگرامی است که با خبرهای جنجالی و ادعای سقوط قریب الوقوع حکومت و خراب شدن بیت رهبری بر سر همه گردانندگان آن مردم را سرکار گذاشته بود. مصاحبه های روح الله زم را با شبکه های تلویزیون های فارسی خارج از کشور که همگی روی یوتیوب هست مرور کنید تا سطح آگاهی و اطلاعات او را خود تشخیص بدهید.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: