منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 مهر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار سیاسی- اجتماعی

 

قتل "میترا استاد" همسر نجفی شهردار اسبق تهران را نه مردم حاضرند به این آسانی ببندند و آنچه را حکومت و دادگاه می گوید بپذیرند، نه وکلای نجفی و به همین دلیل تلاش دادگاه و قضات آن برای بستن این پرونده تاکنون بی نتیجه مانده است.

روزنامه شهروند دیروز نوشت: وکیل نجفی با مراجعه به شعبه نهم دادگاه کیفری تهران از قاضی خواست تا با ‏پذیرفتن وثیقه مقدمات خروج نجفی را از زندان فراهم کند، اما قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم این وثیقه را ‏نپذیرفت. این درحالی است که دیوان عالی کشور رای صادره دادگاهی که کشکولی رئیس آن بوده را بعنوان قتل عمد قبول نکرده و اعلام کرده که باید تحقیق کارشناسی روی پرونده انجام شود.

از سوی دیگر دکتر مهدی خزعلی در یک ویدئو کلیپ اعلام کرد:

« فردی قمی با نام ‏‏«ج . ر» پس از تماس با من گفت که میترا استاد از داروها سلب اراده برای خوراندن به محمدعلی نجفی استفاده می‌‏کرده است. ‏‏ «ج.ر» درباره ماجرای آشنایی‌اش با میترا استاد هم گفت که از سال۸۴ در ترمینال کرمانشاه با او ‏آشنا شده و با چند نفر دیگر گروه تلگرامی داشته‌اند. این فرد به من گفت که حاضر به شهادت و هرگونه ‏همکاری تحقیقاتی است، اما دادگاه در این زمینه تحقیقاتی انجام نداد. آن فرد از ساعت ۱۲ تا یک شب با من ‏صحبت کرد و همه چیز را گفت.

این فیلم اکنون در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. فیلمی که در چند ثانیه آخرش هم علیزاده ‏طباطبایی، وکیل سابق محمد علی نجفی نیز حرف‌های مهدی خزعلی را تأیید می‌کند و می‌گوید آن ‏داروفروش با خود او هم تماس گرفته بود. ‏از طرف دیگر همچنان صحبت‌های سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل اول محمدعلی نجفی باز هم در فضای ‏مجازی باز نشر شده است.

صحبت‌هایی که نشان از وجود یک فرد دیگر در روز حادثه و در محل حادثه دارد. ‏‏«فردی از لحظه اول قبل از ورود دختر، داماد و راننده نجفی و پسر خانم میترا استاد در داخل منزل بوده ‏که وقتی اینها داخل منزل می‌شوند، وی آن‌جا بوده است. این فرد دستگیر می‌شود و خودش را مامور یکی از ‏نیروهای امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‌کند. وی ساعتی بعد آزاد می‌شود و در کمال تعجب هیچ اثری از آن ‏فرد اکنون در پرونده نیست.»‏ (همکاران پیک نت درتلاش هستند تا این ویدئو کلیپ را یافته و برای انتشار دراختیار ما قرار دهند.)

 

 

دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبری

https://www.irna.ir/news/83491994/

روحانی در بدو ورود به تهران: امریکا مانع مذاکره است

https://www.irna.ir/news/83492949/

تصاویر/ بازگشت رییس جمهور از سازمان ملل

https://www.irna.ir/photo/83493090/

بروجردی: سیاست ما دور کردن اروپا از ایران نیست

https://www.ilna.ir/-3/814800-

پرسش های محمود صادقی از وزیر اطلاعات

http://www.iran-emrooz.net/index.php/news2/81022/

روایت هایی تازه از قتل «میترا استاد»

http://etedaal.ir/fa/news/227625/

حمله پایداری ها به لاریجانی

https://www.jamaran.ir/1-59/1265633-

 

مهم ترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

https://www.irna.ir/news/83491610/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 سپتامبر

 
 

اشتراک گذاری: