ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مهر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 مهر

دستور رهبر برای حصر را

جلیلی و احمدی نژاد ابلاغ کردند

 
 
 

 

 

کودتای 88 قطعا در بیت رهبری طراحی شد و اجرای آن به یک شورای نظامی که فرمانده سپاه قدس نیز در آن حضور داشت واگذار شد. این اطلاع محرمانه ای نیست و بسیاری از فعالان سیاسی و دولتی و مجلسی از آن با خبرند اما جرات بیان آن را ندارند. روزی که شکاف در حاکمیت عمیق تر شود و ترس ها فرو ریزد و هرکس تلاش  کند خود را از قایق درحال غرق نجات دهد، حتما این اطلاعات با دقت و شرح بیشتری همراه با بسیاری رازهای پنهان بر زبانها جاری خواهد شد. هرکس تردید دارد به مصاحبه های مطبوعاتی و سخنرانی های مجلس شورای ملی در سال 57 مراجعه کند.

آن کودتا با مقاومتی که پیش بینی نشده بود روبرو شد و به گفته سردار قالیباف شهردار وقت تهران، دو تا سه میلیون نفر در تهران علیه کودتا به حرکت در آمدند. از این مرحله به بعد، کودتا یک بازوی دیگر هم پیدا کرد و آن شورای عالی امنیت ملی به دبیری و ریاست سعید جلیلی بود که حالا به امید فراموشکاری مردم می خواهد از مشهد وارد مجلس آینده شود. در فاجعه کهریزک سعید جلیلی نقش تائید کننده و دستور دهنده به قاضی سعید مرتضوی را داشت. گام دیگر دستگیری های آستانه کودتا و پس از کودتا و برپائی دادگاه های کودتا بود که در اینجا احمدی نژاد و سردار ذوالقدر که نماینده سپاه در قوه قضائیه بود و هست و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دسته بندی "جمنا" را ترتیب داد و ابراهیم رئیسی را می خواست رئیس جمهور کند مستقیما نقش داشتند و البته از بیت رهبری نیز رهنمود می گرفتند. در ادامه کودتا و سرکوب مخالفان آن، ماجرای حصر خانگی میرحسین موسوی و همسرش "زهرا رهنورد" و شیخ مهدی کروبی سازماندهی شد. در این اقدام نیز ابتدا با بیت رهبری همآهنگی ها صورت گرفت و با موافقت رهبر، دبیر شورای عالی امنیت ملی (جلیلی) آستین ها را بالا زد و متن ابلاغیه ای را تهیه کرد که رئیس جمهور وقت، احمدی نژاد آن را امضاء و در اختیار ستاد اجرای حصر – مرکب از اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و شورای فرماندهی سپاه – گذاشت.

این بخش پایانی ماجرا را روز گذشته محمود صادقی نماینده مجلس در ادامه بحث "شفافیت آراء نمایندگان هنگام رای گیری اینگونه بیان کرد:

«لازم است شفافیت آرا و مصوبات در همه ارکان و دستگاه‌ها وجود داشته باشد و استثنای قانونی برای دستگاهی جز در زمینه امنیتی در نظر گرفته نشود تا مشخص شود، مثلاً امضای چه کسی در شورای عالی امنیت پای حصر زده شد و آیا امضای رئیس‌جمهوری فعلی پای آن است یا رئیس‌جمهوری قبلی»

آن جسارتی که احمدی نژاد برای گفتن برخی حرف ها دارد و آن دلیلی که تاکنون موجب مراعات او و پرهیز از محاکمه اش باتهام متلاشی کردن مملکت شده، ریشه در مسائل بالا دارد!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 اکتبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: