تاکنون 49 نفر مرده و یا کشته شده اند

ستاد "مارش اربعین"، فرمان

عقب نشینی ازکربلا و نجف داد

 

برای جلوگیری از پیشروی ارتش ترکیه

ارتش سوریه در کوبانی

و حومه حلب مستقر می شود

(پیک هفته ۱۰۹) 22 مهر ماه  1398 - 14 اکتبر 2019

 pyknet100@gmail.com


20-21 مهر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


20-21 مهر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


20-21 مهر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


20-21 مهر

منتخب اخبار
شهرستان ها


20-21 مهر

منتخب اخبار ورزشی


20-21 مهر

منتخب اخبار اقتصادی

 

عنوان اول پیک نت 21 مهر

رمز"سرخه ای" میان روحانی

وبرادرش درمذاکرات اتمی

در لابلای اخبار مربوط به برجام، شلیک موشک به نفتکش ایرانی، سفر نخست وزیر پاکستان برای پادرمیانی بین ایران و امریکا، فشار دولت به صدا و سیما برای دست کشیدن از دروغگوئی و مخالفت با دولت، بازگشت شتابزده آنها که برای مارش اربعین به کربلا و نجف رفته بودند و دهها خبر دیگر، از قول وکیل حسین فریدون (برادر روحانی) که در مذاکرات منجر به برجام نقش رابط مستقیم روحانی با گروه ایرانی مذاکره کننده را داشت اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر حکم صادره (زندان) علیه موکل وی را تائید کرده است. او اضافه کرد:

"معتقدم که موکل من بی گناه است و ایرادات بسیار جدی هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ ماهوی به رای صادره وارد است. حتی یک ریال مستقیم یا غیرمستقیم به حساب آقای فریدون وارد نشده و یک ریال آقای فریدون در این پرونده از بانک پولی دریافت نکرده است."

معلوم نیست پشت صحنه چه گذشته که ناگهان گریبان حسین فریدون را گرفتند اما این نکته پنهان نیست که وی در جریان مذاکرات اتمی با رمزی که بین خود و روحانی به زبان "سرخه ای"  سمنان (زادگاه خانواده روحانی) که ریشه هائی در زبان پهلوی دارد ساخته بود، از محل مذاکرات اطلاعات را مستقیم به روحانی میداده و دستوراتی را برای ابلاغ به تیم مذاکره کننده می گرفته است.  شنودهای اسرائیل و امریکا و انگلیس و هیچ کشور دیگری در خارج و  سپاه و بیت رهبری در داخل  نمی توانستند از این رمز سر در آورند و به همین دلیل محدود شده بودند به گزارش های محرمانه ای که خود روحانی به رهبر میداد. این تدبیر موجب شد تا هیچکس خارج از تیم مذاکره کننده اطلاعاتی درباره آنچه در اتاق های دربسته مذاکرات می گذشت با خبر شود و به همین دلیل دست سازمان های جاسوسی خالی ماند.. در آستانه و یا در پایان مذاکرات منجر به برجام، گریبان حسین فریدون را نه باتهام گزارش های رمزی اش به روحانی بلکه متکی به یک پرونده مالی، ابتدا از کنار روحانی حذفش کردند و سپس تحویل دادگاهش دادند و حالا با حکمی که صادر کرده اند باید برود زندان. ما هیچ قضاوتی در باره دادگاه و پرونده مالی نداریم، اما معتقدیم که نقشی که وی در مذاکرات اتمی و رابطه مستقیمش با "روحانی" نقش اصلی را در این ماجرا داشته است.


تظاهرات در شهرهای کردنشین ایران علیه ترکیه

تلفات ارتش ترکیه

در حمله به کردستان سوریه


گزارش تصویری دولت

علیه دروغگوئی صدا و سیما

صدا و سیما، همان سیاست تخریبی که علیه دولت خاتمی و سیاست ستایشی در دولت احمدی نژاد را داشت، در طول دولت روحانی علیه این دولت و در ستایش از همان کسانی که احمدی نژاد را بر سر کار آوردند دنبال کرده است.

همه مردم میدانند که صدا و سیما از داخل بیت رهبری مدیریت می شود و بصورت غیر رسمی نیز میدانند که آقا مجتبی مسئول اصلی صدا و سیماست. به همین دلیل تاکنون زور روحانی به صدا و سیما نرسید. نه به رئیس و مدیران آن که کاره ای نیستند جز مجریان فرامین صادر از بیت رهبری،  بلکه به همان مرکز اصلی هدایت صدا و سیما در بیت رهبری.

اکنون کار به جائی کشیده که دولت مجبور شده خود گزارش تصویری علیه دروغگوئی ها و یکسویه نگری های صدا و سیما تهیه و منتشر کند. در واقع دولت به اپوزیسیون صدا و سیما تبدیل شده است. این فیلم علیه تحریف واقعیت جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه ها و خودسوزی دختر آبی که شبکه سوم سیما به تاریخ ۲۱ و ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ در برنامه «پرونده ویژه» پخش شده تهیه و برای صدا و سیما فرستاده شد تا در پاسخ به آن برنامه پخش کنند اما پخش نکردند و حالا دولت خود آن را منتشر کرده است که می بینید!


مرور مطبوعات 21 مهر

روزنامه ها دستور دارند

بجای کردها بنویسید سوریه ای ها
تقریبا تمام رسانه های فارسی زبان خارج از ایران نیز حداقل در عناوین خود درباره حمله ارتش ترکیه به کردستان سوریه همین روش را دنبال کرده اند


منتخب اخبار روزهای گذشته


در جستجوی راه حلی برای جنگ یمن

آشتی ایران و عربستان

درآیندهای نزدیک ممکن می‌شود؟


بیشتر پیاده و کمتر سواره

لشکر پراکنده مارش اربعین

تشنه و گرسنه باز می گردد!


عنوان اول پیک نت 21 مهر

کلید مذاکره ایران با عربستان
و امارات، دست پوتین است؟


مصاحبه با حسین مرعشی

آنچه هاشمی در نماز جمعه 88 گفت

به مصلحت نظام و همه مردم بود!


مقامات دلیل آنرا میدانند اما به روی خود نمی آورند

اجاره یکساعته آپارتمان

در تهران، در بورس است!


بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته (یکشنبه) خبر بازگشت مسافران اربعین تشنه و گرسنه، پیاده و سواره از عراق و هشدار هم در نجف و هم از تهران که زودتر بازگردید بود. این مطلب روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 11 هزار و 400 خواننده داشت و روی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران