ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 مهر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برادر روحانی پیش از ورود به اوین:

برادر رئیس جمهور بودن

مزیت نیست، بلکه جرم است!

 
 
 

 

 

آنقدر تجربه و نمونه در جمهوری اسلامی وجود دارد که براساس آنها بتوان خیلی آسان گفت:  بر حسین فریدون برادر حسن روحانی نیز همان رفت که بر غلامحسین کرباسچی شهردار موفق و اسبق تهران رفت، بر سر مهدی هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی رفت و شاید در آینده بر سر دکتر محمد رضا خاتمی برادر محمد خاتمی برود. که البته این آخری نیز حکمش صادر شده و منتظر فرصت و نیاز برای اجرای آن هستند. دستگاه قضائی جمهوری اسلامی فقط فاسد اقتصادی نیست، بلکه مهم تر از آن، فاسد و آلوده سیاسی و آلت دست نهادهای قدرت است.

روز گذشته حسین فریدون که رمز دار روحانی در جریان مذاکرات اتمی منجر به برجام بود، رفت به زندان اوین برای اجرای حکمی که دادگاه برایش صادر کرده است. او پیش از ورود به اوین تلویحا گفت که او را قربانی ضربه روحانی کردند. او گفت:

«اجرای حکم اینجانب نشان داد که "برادر رییس جمهور بودن"  نه تنها هیچ مزیتی برای من نبود  که می تواند خودش یک اتهام باشد. در  پرونده من حتی یک ریال از بیت المال حیف و میل نشده است و اصولا پای بیت المال درکار نبوده است. در واقع کل پولی که از آن حرف زده می شود پول شخصی یک نفر  است  که به فرد دیگری قرض داده شده  و هیچ یک از آن دو نفر من نبوده ام و من فقط بر این قرض شاهد و ضامن بوده ام و یک ریال آن به جیب بنده یا خانواده بنده واریز نشده است  که اگر خلافش بود اعلام کنند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اکتبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: