ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از این سومی خبری منتشر نمی شود

حضور سومین نماینده مجلس

با چراغ خاموش در مافیای خودرو

 
 
 
 
 

 

دو نماینده مجلس که باتهام اختلاس و دست داشتن در بازار سیاه اتومبیل بازداشت شده بودند، هنوز چلوکباب دوم را برایشان نبرده بودند که از زندان بیرون آمدند و بازگشتند به مجلس. گویا وثیقه ای هم برایشان تعیین کرده بودند که معلوم نیست چقدر بوده و از کدام منبع تامین شد. روزنامه نگار و فعال مدنی بی پناه نیستند که گرفتار تامین وثیقه در زندان بمانند و یا اصلا برایشان وثیقه ای تعیین نکرده و زندانی شده باشند تا احکامشان را اطلاعات سپاه به قاضی دادگاه ابلاغ کند. درست روشی که ساواک شاهنشاهی داشت و احکام زندانیان سیاسی را به دادگاه های نظامی ابلاغ می کرد.

ماجرای این بازداشت هم بتدریج شامل مرور زمان شده و در میان انواع خبرها که هر روز اتفاق می افتد ناپدید می شود. بالاخره نماینده اصولگرای مجلس و عضو فراکسیون سپاه اند و خبرهایشان باید حصر شود!

حالا فاش شده که دو نماینده نبودند، بلکه سه نماینده متهم به اخلال اقتصادی در بازار اتومبیل بوده اند اما حتی صلاح ندانستند کوچکترین اشاره ای به سومی بشود. این سومین نماینده مجلس هم که از فراکسیون اصولگرای مجلس است احمد علیرضا بیکی نام دارد و بنام نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو وارد مجلس شده است. درباره وابستگی اش به سپاه هنوز اطلاعی نداریم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: