منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 شهریور ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

ماجرای قتل میترا استاد، همسر نجفی شهردار اسبق تهران همچنان دوران کشاکش را بر سر این که گلوله ها از سلاح دیگری و توسط شخص دیگری شلیک شده جریان دارد. روز گذشته محمد شهریاری قاضی دادگاه برای تکذیب شلیک از یک سلاح دیگر، در غیاب وکیل نجفی که مسئله را طرح کرده، یک تنه به قاضی رفت و سعی کرد ثابت کند همه گلوله ها را نجفی شلیک کرده و لاغیر. اما از آنجا که همیشه دم خروس از جیب مرغ دزد بیرون می ماند، مسائلی را مطرح کرد که نشان داد کس دیگری و یا دوربین مخفی در حمام (محل قتل) وجود داشت است. او گفت:

«آقای نجفی پس از برداشتن سلاح از داخل کمد آن را از ضامن خارج و گلنگدن را می‌کشد و مسلح می‌کند و بالش را از روی تخت برمی دارد و وارد حمام می‌شود. مرحوم استاد در جلوی وان ایستاده که نجفی با سلاح برتا وارد حمام می‌شود و اولین شلیک را انجام می‌دهد که از بالش عبور می‌کند و به صورت معجزه آسایی از لای پا یا بغل پای مرحوم استاد عبور و به لبه وان می‌خورد.

مرحوم استاد از شلیک اول حسابی ترسیده و ملتمسانه می‌خواهد که شلیک نکند تا همه مسایل را درست کند. حتی دست‌های خود را روی شانه نجفی می‌گذرد و با گفتن ((علی همه چی را درست میکنم)) موجب می‌شود که نجفی با سلاح که در دست راست وی بوده و حالا با دخالت مرحومه مواجه شده و در حالی که دست راستش پایین است شلیک دوم را به سمت کمد زیر روشویی انجام میدهد و...»

وکیل و سئوال کننده ازی در مقابل قاضی نبوده تا از او بپرسد این سناریو را شما بر اساس کدام تصویری و فیلم ساخته اید و یا چه کسی بعنوان شاهد برای شما نوشته است؟ با ریز گفتگو و حتی تشریح حرکات میترا استاد.

خود نادانید و یا مردم را نادان و بی خبر از "پرستو خانه های امنیتی" فرض کرده اید؟ میترا استاد قربانی یک توطئه امنیتی شد، همچنان که خود نجفی. متهم اصلی را جای دیگری باید جستجو کرد.

 

شهردار سابق  شهر صدرا فرار کرد!

http://etedaal.ir/fa/news/227223

پایان نزاع دو طایفه شادگانی با 8 کشته پس از 2 سال

https://www.asriran.com/fa/news/688743

توضیحات جدید قاضی شهریاری در مورد قتل میترا استاد

https://aftabnews.ir/fa/news/609973

مکارم: ازدواج کمتر از 13 سال دارای مفاسد و باطل است

http://etedaal.ir/fa/news/227224/

کبریت سازی ممتاز؛ از کارخانه تا موزه / تصاویر

https://www.irna.ir/photo/83474511/

سه هزار مشاور املاک در مشهد فعالیت دارند

https://www.irna.ir/news/83472818/

ترکیدگی لوله نفت در آزادراه قم – تهران

https://www.irna.ir/news/83474664/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 سپتامبر

 
 

اشتراک گذاری: