ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرها پشت خبرها فراموش می شوند

روح الله صدرالساداتی

هنوز مفقود است و ظاهر نشده!
 
 

 

 

سید روح‌الله صدرالساداتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، اگر هم پیدا شده، رونمائی نشده و همچنان مفقود و ناپدید است.از جانب او تاکنون بیانیه هائی منتشر شده اما تا خود او رونمائی نشود و این بیانیه ها را تائید نکند نمی توان به آنها اعتماد کرد. او و برادرش که دست به افشاگری هائی درباره اعضای بیت رهبری در ماجرای فساد حکومتی زده بود در راه فرودگاه برای رفتن به بندرعباس ناپدید شدند. دادگاه ویژه روحانیت و مجلس خبرگان بازداشت او را تکذیب کردند اما نگفتند کجا هست؟ ظاهرا اطلاعات سپاه او را ربوده است. در بیانیه ای که بنام صدرالساداتی منتشر شده آمده است:

اینجانب سید روح اله صدرالساداتی نماینده مجلس خبرگان رهبری بر اساس وظایفی که رهبر معظم انقلاب برای نمایندگان این مجلس تعیین فرمودند - از جمله بررسی میزان پیشرفت کشور به سوی اهداف کلان انقلاب اسلامی و رصد موانع و مشکلات راه - بارها با مسئولین گفتگو و نامه نگاری کردم و مراتب لازم را تذکر دادم لکن مع الاسف دیدم در بین ایشان افراد نفوذی بسیارند! کسانی که جز حفظ برخی اداهای ظاهری هیچ گونه شناختی از انقلاب اسلامی و اهداف آن ندارند برای مؤمنین تصمیم می گیرند «و الدین لعق علی ألسنتهم». روشن شد پروژه نفوذ که در فرمایشات رهبری به صراحت مطرح شده بسیار جدی و فراگیر است و مهمترین مصادیق آن در بین علمای حوزه و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی هویداست.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قم بارها در جلساتی با دوستان، بنده را تهدید به دستگیری و زندان، حمله به خانه و آزار خانواده نمودند که صوت برخی از آن ها موجود است. از تدریس بنده در حوزه علمیه ممانعت کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: