ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار پوتین و رهبر حزب کمونیست روسیه

پیشنهاد تغییرات اساسی

در قانون انتخابات روسیه

ترجمه از تلویزیون حزب کمونیست روسیه

 
 
 

 

 

با پایان یافتن انتخابات شوراها و مجالس محلی روسیه، روز سه شنبه 17 سپتامبر گنادی زوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در کاخ کرملین با یکدیگر دیدار کردند. موضوع اصلی این دیدار، بحث در باره چگونگی سالم سازی انتخابات در روسیه بود.

در این دیدار، رهبر حزب کمونیست گفت: با پایان یافتن انتخابات در کشور، نواقص انتخاباتی به روشنی نمایان گردید. ما پیشنهاد می‌کنیم رهبران فراکسیون های مختلف مجلس دوماً، گرد هم آیند و در باره بهبود شیوه‌های انتخاباتی روسیه جهت تقویت کشور و سلامت نظام سیاسی، راه حل مناسب اتخاذ شود. اگر ما موفق به تبادل نظر بشویم، قطعاً به راه حل مشترکی دست خواهیم یافت.

ولادیمیر پوتین، در گفتگو با زوگانف اظهار داشت: ما موافق هستیم تا پیشنهاد های کمونیست‌ها  مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد. ما با توجه به سیستم سیاسی کشور، دائماً از این دست مسائل را با شما در میان می گذاریم. جامعه نیز مانند هر ارگانیزم زنده ای باید مرتب مورد باز بینی قرار گیرد و از وسائل و ابزاری که موجب کار آمدی بیشتری برای بهبود شرایط زندگی مردم است، بهره گیری کند.

در ادامه بحث و گفتگو زوگانف خاطر نشان کرد: فراکسیون حزب کمونیست در مجلس، برنامه روشن و مناسب برای اصلاحات قانونی متناسب با شرایط کشور دارد. اگر برنامه‌ های ما ( ده گام برای زندگی عزتمند) از پشتیانی شما برخوردار شود، هم برای سیستم انتخاباتی کشور و در عین حال برای عموم مردم مثمر ثمر خواهد بود. ما باید سیستم انتخابات در خوری را بسازیم که درعین اقتدار، قابل رقابت باشد تا مردم با علاقمندی بیشتر برای سازندگی و توسعه کشور، راه ترقی دلخواه را در پیش بگیرند.

یاد آوری می شود، در این دوره از انتخابات محلی، کرسی های نمایندگان حزب کمونیست در استان مسکو، از پنج کرسی به 13 کرسی افزایش یافت. مجلس مسکو دارای 45 نماینده می‌باشد که حزب روسیه واحد با 25 کرسی در صدر و مخالفین جمعا 20 کرسی را در اختیار گرفتند.

 

https://www.rline.tv/news/2019-09-18-vladimir-putin-soglasilsya-s-predlozheniem-gennadiya-zyuganova-o-neobkhodimosti-remonta-izbiratelnoy-s/

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: