ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 5 مرداد

دو اعتراف نا خواسته

امام جمعه دیروز تهران!

 
 
 
 
 

 

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، روز گذشته دو اعتراف نا خواسته کرد. اعتراف اول این که نماز جمعه ها آنچنان از نفس افتاده و خلوت شده است که امام جمعه ها به التماس دعا متوسل شده اند، و دوم این که صدا و سیما که مورد نفرت مردم است بلندگوی امام جمعه ها و طیف هم اندیش با آنهاست. درحقیقت نیز آنچه که نماز جمعه ها را چنان از نفس انداخته و پرو بالش را ریخته که مسئولان نظام هم در آن شرکت نمی کنند، همین هم اندیشی و اشتراک و پیوند تفکر امام جمعه ای با صدا و سیماست و حالا باید گفت "بیا سوته دلان گرد هم آئیم!" صدا وسیمائی که مردم برایش تره هم خرد نمی کنند، باید به یاری نماز جمعه های از نفس افتاده بشتابد. احمد خاتمی گفت:

«مسئولان نظام در سراسر کشور به ویژه در تهران باید به این نکته توجه داشته باشند که حضورشان در نماز جمعه تعظیم شعائر است.  نماز جمعه فراجناحی و فرا حزبی عمل می‌کند. (بر ریش امام جمعه دروغگو!) رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی (که خود گرفتار فیلترینگ است) به نماز جمعه کمک کنند، خوشحال نباشند از اینکه نمازجمعه خلوت شده است.»

یعنی امثال احمد خاتمی نمیدانند چرا مردم به نماز جمعه نمی روند و چرا صدا وسیما را از آن خود نمی دانند؟ مردم اصلا حوصله دیدن شکل و شمایل و صدای امام جمعه ها (بویژه درتهران) را ندارند. خانه از پای بست ویران است، امام جمعه در بند نقش ایوان است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: