ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 مرداد

رهبر بیش از مردم

منتظر حمله هوائی است

 
 
 
 
 

ما، براساس تجربه ای که از جمهوری اسلامی و مرور آمار خوانندگان مطالب خود داریم، بارها تاکید کرده ایم که دنبال کنندگان اخبار ایران نباید تابع هیجان ها و جنجال های خبری روز شوند، بلکه باید عمیق تر به اخبار توجه کنند و از بطن اخباری که حتی ظاهری خبری ندارند و تشریفاتی می نمایند خبرهای واقعی را بیرون بکشند. بخشی از هیجان زدگی مردم ناشی از خسته شدن همه جانبه مردم از جمهوری اسلامی و امید به تحولات است. این را هم میدانیم و علیرغم این آگاهی است که توصیه می کنیم اخبار را تحلیلی بخوانید.

روز گذشته فرمانده نیروی پدافند هوائی از قول رهبر جمهوری اسلامی نقل کرد که در دیدار با فرماندهان این نیرو گفته است:

«باید به طور جد، همه نیروها به پدافند هوایی بپردازید و پشتیبانی از پدافند را اولویت اول خود قرار دهند و این یک اولویت واقعی است، یعنی اینکه اگر اولویت ندادید گناهکارید، این هم یک گناه شرعی است و هم یک گناه ملی».

دراین نقل قول که مربوط به همین روزهاست، کاملا آشکار است که علیرغم پیش بینی و وعده رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه " نه حمله می شود و نه مذاکره می کنیم"، اتفاقا خود وی بیش از مردم نگران و حتی بیشتر، معتقد به حمله هوائی به ایران است و به همین دلیل علاوه بر تکلیف شرعی روی تکلیف ملی هم برای دفاع هوائی (پدافند هوائی) تاکید کرده است و آن شایعاتی که درباره انتقال اس 400 به ایران جاری است نیز شایعات بی اساسی نمی تواند باشد!!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: